Orriz Startet 31.Mai.2012 Del på Facebook Startet 31.Mai.2012 Jeg tenker på å kjøpe meg båt. Er da interessert i en daycruser til rundt 200 000 tusen kroner. En Askeladden 535 Invader med 115 hk. den er fra 2006 mens motoren er fra 2007. hvis man da kjøper denne, hvor mye vil den sånn ca gå ned i pris hvis man etter 3 år har lyst til å selge den. taper man fryktelig mye på å ha en slik båt i denne perioden eller er det mulig å få en ganske bra pris for den? Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 31.Mai.2012 Del på Facebook Svart 31.Mai.2012 Hvor mye den vil tape seg i denne perioden er ihvertfall betraktelig mindre enn om du kjøper en ny båt som du selger etter 3-4 år. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 31.Mai.2012 Del på Facebook Svart 31.Mai.2012 (redigert) Det kommer også an på vedlikehold, og hvor mye du betaler for den.. En godt holdt båt med litt kurrant utstyr(plotter og sånne ting) som legges ut til en grei pris går ofte fort. Jeg kjøpte min 04 Mod båt i fjor.. 150000.. Brukt 20 timer av meg, og lagt ut til samme pris nå.. Har fått bud på 135000, kanskje 140.. Så 10000 på et år.. Det er ikke feil. Jeg kjøpte den med 1 års garanti fra forhandler, nypolert og bunnstoff, renset og olja teak og motor gått over.. Selger den uten de fordelene.. Men den er nesten like fin da... Redigert 31.Mai.2012 av glalaks (see edit history) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.