skipskokken Startet 31.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2012 Hej Er der nogen herinde der ved hvor jeg kan have en marieholm 26 stående i ca 1 måned mens jeg gør den klar til søsætning. Jeg har overtaget en Marieholm 26 og skal have den gjort sejlklar så den kan sejle til danmark (montering af motor, udskiftning af søventiler mm.) Det er alt for dyrt at få den fragtet til danmark så hvis der er en der kender et sted hvor jeg kan stå med båden og gøre den klar til en rimelig pris vil jeg gerne høre fra jer. Sitér dette innlegget Link to post
Bernt79 Svart 31.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2012 Eigerøy båt og motor Www.eigeroy.no Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 31.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2012 Akkuratt nå er det vell midt i vårpussen for mange og tilgang på slipp er nok dårlig. Vedlagt følger liste over båtforeninger i Stavanger http://www.stavanger.kommune.no/Documents/bymilj%C3%B8%20og%20utbygging/Oversikt%20B%C3%A5tforeninger%20SBF.pdf Dem jeg kunne tenke meg kan hjelpe deg er Hillvåg Båtforening eller Jåttvågen. Forutsatt at de har fått en del av båtene i vinteropplag på sjøen. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
skipskokken Svart 31.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2012 Hej Bernt79 og SF, tak for jeres svar. Jeg har talt med Hillvåg Båtforening eller Jåttvågen men de vil have alt for mange penge, jeg skal ikke bruge hjælp til at sætte båden istand, det kan jeg selv, jeg skal bare have en plads at gøre det på. Jeg tænkte om der er nogen der har en mark eller lignende jeg kunne få lov at have båden stående mens jeg laver den. Sitér dette innlegget Link to post
Haraune Svart 31.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2012 må nok bare bla frem tusenlappene her i distriktet desverre....... oljepenger helst... Men du kan høre med Ole Usken på Li (hommersåk) Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 31.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2012 Jeg har talt med Hillvåg Båtforening eller Jåttvågen men de vil have alt for mange penge, Var Hillevåg Båtforening dyre? Er du sikker på at det ikke var Stavanger Motorbåtforening som ligger i Hillevågsvannet du snakket med, Hillevåg Båtforening er en liten forening på Hillevåg som normalt er meget moderat på pris for slipping. Det er denne jeg tenker på Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Akora Svart 31.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2012 Lundsvågen båtforening. Sitér dette innlegget Link to post
Bernt79 Svart 31.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2012 Her på eigerøy mener jeg å tro at du kan ha båte. På land. Spasere 15 meter til båtsjappa deres. Og gå ut igjen å fikse og skru selv så mye du vil. De har egen mobilkran og kaiplass til båter. Sitér dette innlegget Link to post
skipskokken Svart 1.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2012 Hej SF Ja, det var Stavanger Motorbåtforening jeg havde undersøgt, hvordan kommer jeg i kontakt med Hillevåg Båtforening? Har du evt. en ca. pris for en måned? John Sitér dette innlegget Link to post
skipskokken Svart 1.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2012 Hej Høvding Jeg har kontaktet Lundsvågen båtforening og håber at de er billige (vi danskere har ikke så mange penge som jer nordmænd) Tak for oplysningen. Sitér dette innlegget Link to post
skipskokken Svart 1.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2012 Hej Haraune Hvordan kommer jeg i kontakt med Ole Usken på Li (hommersåk)? Sitér dette innlegget Link to post
skipskokken Svart 1.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2012 Hej Bernt79 eigerøy er lidt langt fra Stavanger da jeg skal rejse frem og tilbage mellem danmark og norge flere gange mens jeg gør båden klar. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 1.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2012 (redigert) Ja, det var Stavanger Motorbåtforening jeg havde undersøgt, hvordan kommer jeg i kontakt med Hillevåg Båtforening? Har du evt. en ca. pris for en måned? Jeg har dessverre ikke pris, men jeg var i kontakt med dem i fjor og fikk pris for lagring hele vinteren, lurer på om det var ca 1500 NOK. Du kan prøve nummeret under, evt stikk innom en dag om du er i området. HILLEVÅG BÅTFORENING Org.nr. Postadresse: Timoteivn. 12, 4017 Stavanger Ove Gundersen - (formann) tlf 922 84 052 Redigert 1.Juni.2012 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
skipskokken Svart 1.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2012 SF, tak Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 1.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2012 (redigert) ...eigerøy er lidt langt fra Stavanger da jeg skal rejse frem og tilbage mellem danmark og norge flere gange mens jeg gør båden klar. Ligger selv på Egerøy Båt og Motor for tiden og avstanden til Stavanger er ikke så ille. Ca. 1 time med lokaltog (avgang hver time). Skal du til flyplassen - Sola - går du av i Sandnes og busser eller Taxi ut dit. På avstanden mellom Hommersåk og Sola bruker du likevel opp denne reisetiden. Likeså Jåtavågen / Hillevåg. I Hillevåg kommer du ikke under broen uten å ta ned masten. 9 meter mast på Marieholm. Velger du å bruke egen bil med ferge til Tananger/Stavanger kjører du helt til Egerøy på ca. en time med pen fart. Redigert 1.Juni.2012 av Jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jawik Svart 1.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2012 (redigert) Ole Usken 900 58 928 Nedre Livei , 4311 Hommersåk Faks 51 97 86 97 Kom i skade for å nevne broen ved Stavanger Motorbåtforening og ikke Hillevåg Båtforening Redigert 1.Juni.2012 av Jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
skipskokken Svart 1.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2012 Tak Jawik, jeg kontakter Ole Usken Sitér dette innlegget Link to post
Asbjørn2 Svart 1.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2012 Du kan bruke http://www.gulesider.no til å søke opp personer og firma. Sitér dette innlegget Link to post
skipskokken Svart 2.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2012 Tak Asbjørn2 Sitér dette innlegget Link to post
skipskokken Svart 3.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2012 Er der ikke nogen af jer her på forumet der kender en de har en gård eller lignende hvor der er et lille stykke jord jeg kan leje billigt i en månedstid? Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 3.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2012 Dette har jeg forsøkt flere ganger og må bare meddele deg om at dette ikke er enkelt å oppdrive i regionen vist ikke noen ser i nåde til deg. Og du må vel likevel ha lastebil og krane for å flytte på 2,5 tonn og det er ikke billig. Det du må ut med på vekta taper du på karusellen i det lange løp Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
skipskokken Svart 3.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2012 Taj Jawik Jeg er klar over at jeg skal bruge kran og lastbil for at flytte båden og at det koster penge (har aftale med vognmand) Jeg har ikke fået svar fra de bådforeninger jeg har skrevet til og jeg skal flytte båden hurtigst muligt så alt til en rimelig pris er velkommen. Sitér dette innlegget Link to post
Bernt79 Svart 3.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2012 Transporten dithen kan fort bli noen kroner Sitér dette innlegget Link to post
skipskokken Svart 3.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2012 Hej Bernt79 Ja, selvfølgelig koster det penge at flytte en båd men jeg har en god aftale med en fyr der har en lastbil med kran så hvis det er tæt på Stavanger er prisen overkommelig. Sitér dette innlegget Link to post
skipskokken Svart 20.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2012 Er der virkelig ingen steder man kan stå med en lille båd i ca. 1 måned for klargøring. Jeg har kontaktet flere bådforeninger, enten er de meget for dyre (+10000/måned) eller også har de ikke plads. Jeg har stort behov for at løse problemet i denne uge så HJÆLP PS. jeg er i stavanger indtil fredag aften. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.