eiaro Svart 20.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2012 Fikk du ikke plass hos Riska Marina? http://www.riska-marina.no/priser.htm Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 20.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2012 Har muligens funnet plass til deg på Mosterøy om det kan være interessant? Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 20.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2012 Har sendt deg en IM:) Sitér dette innlegget Link to post
skipskokken Svart 20.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2012 Tak Haugi, jeg tager kontakt. Sitér dette innlegget Link to post
skipskokken Svart 21.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2012 Hej så er der fundet en plads nu skal der bare findes en billig transport fra Stavanger til Mosterøy. Tak for kontakten Henning. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 21.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2012 Du må jo gjennom tunnelen - går dette bra ? Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
skipskokken Svart 21.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2012 Jawik, det vil jeg mene, båden er ikke så høj når den står i krybben, omkring 2,2 m. jeg har idag set større transporter gå gennem tunnellen. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 21.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2012 Bare pass på at ikke lasteplanet er for høyt + 2,2 m. Hadde en episode hvor sjåføren feilberegnet dette og tok med seg kabler og stolper på sin ferd. Flott at du til slutt fant deg plass. Seiler innom dersom jeg rekker dette innen du drar videre. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
skipskokken Svart 21.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2012 Jawik Det lyder som en kedelig oplevelse men jeg tror de lokale transportselskaber kender forholdene. Du skal være meget velkommen, bor du i nærheden af Stavanger? John Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 21.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2012 Utflyttet ikke Stavanger gutt Bor i Vanylven - innsiden av Stad, men har båten i Egersund, hvor jeg kjøpte henne i mars 2012, for rep av VP motoren. Har ikke seil henne enda så det blir moro med testseilas. Hun er en Albin Singoalla 34 og er nummer X i rekka av egne båter over 50 år. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
skipskokken Svart 21.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2012 Ja så har du jo lidt langt til båden, lige som jeg for tiden Jeg sejlede rundt Stad d. 12 marts i år, et smukt men tuf område t sejle i. Den Marieholm 26 jeg har overtaget er nummer 4 i rækken af mine både over 30 år. John Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 21.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2012 Langt og tungvindt. Tar jeg hurtigbåt + bus + tog så blir det minst 10 timers reise, men behagelig i forhold til å kjøre selv. Stadhavet er nok tøft for de fleste, men tar en forbehold om været går dette bra å seile. Er ikke dette en Marieholm... Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
skipskokken Svart 21.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2012 Hej Jawik Ja, Stadhavet er tøft i 6-8 m bølger men ganske sjov. Jeg kan ikke helt se om det er en Marieholm, billedet er for lille. Marieholm 26 er næsten magen til IF'eren dog har den indenbords motor og et vindue i forpikken. John Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 21.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2012 Hvor mye vil denne måneden på land koste deg + transport + sjøsetting? Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 21.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2012 OK John. Må stikke nå en times tid. Snart fotball på TV Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
skipskokken Svart 21.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2012 Hej Håp Jeg regner med at det kan gøres for under Kr. 4000 Sitér dette innlegget Link to post
eiaro Svart 22.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2012 Da betaler du omtrent det samme totalt som jeg fikk pris på for en landsetting. Du må dele hemmelighetene dine! Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 22.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2012 Hej så er der fundet en plads nu skal der bare findes en billig transport fra Stavanger til Mosterøy. Tak for kontakten Henning. Bare hyggelig å kunne hjelpe til:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.