Jump to content

Landplads nær Stavanger

skipskokken

Recommended Posts

Bare pass på at ikke lasteplanet er for høyt + 2,2 m. Hadde en episode hvor sjåføren feilberegnet dette og tok med seg kabler og stolper på sin ferd. Flott at du til slutt fant deg plass. Seiler innom dersom jeg rekker dette innen du drar videre.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Utflyttet ikke Stavanger gutt :wink: Bor i Vanylven - innsiden av Stad, men har båten i Egersund, hvor jeg kjøpte henne i mars 2012, for rep av VP motoren. Har ikke seil henne enda så det blir moro med testseilas. Hun er en Albin Singoalla 34 og er nummer X i rekka av egne båter over 50 år.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Langt og tungvindt. Tar jeg hurtigbåt + bus + tog så blir det minst 10 timers reise, men behagelig i forhold til å kjøre selv. Stadhavet er nok tøft for de fleste, men tar en forbehold om været går dette bra å seile.

Er ikke dette en Marieholm...

livlaga.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...