dreamen Startet 31.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2012 Hei Er det noen her som har erfaring med Maxsea Time Zero? Det jeg lurer på er hvordan man får bau opp på skjermen,nå viser det Nord opp,selfølgelig er dette en vanesak men jeg er vant til å ha bau opp da det er lettere å orientere seg.Noen som har tips til dette? Sitér dette innlegget Link to post
Fausken Svart 31.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2012 Er usikker på korleis det er med visning av bru. Men for å få baugen opp kan du berre huke av på ei innstilling. Er vertfall det på min Maxsea time zero. Sitér dette innlegget Link to post
dreamen Svart 31.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2012 Vist jeg høyreklikker på kartet på orientering er det haket av for Nord opp,klarer ikke å få haket av Baug opp. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 1.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2012 Trykk på kompassrosen og velg baug opp, du må ha kurs tilgjengelig for å velge dette. Sitér dette innlegget Link to post
dreamen Svart 1.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2012 Trykk på kompassrosen og velg baug opp, du må ha kurs tilgjengelig for å velge dette. Takker for svar, skal prøve dette Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.