Jump to content

Hvordan får jeg motoren min til verksted? Stor påhenger på båt

jimjim92

Recommended Posts

Har en 17' daycruiser som nå står i hagen, med en motor som ikke går. Det er en 115hk evinrude. Jeg skulle gjerne hatt noen til å se på den, men hvordan skal jeg få til dette? Jeg har ikke båthenger, så jeg kan ikke ta med hele båten. Motoren er jo veldig tung, og den er kobla til med alt elektrisk og styring osv, så er ikke bare bare å ta den av å legge den i hengeren heller. Har noen no tips? Er temmelig desperat på å få den ut før st. Hans!

Slik som jeg leser dette, så hadde jeg leid en båthnger og tatt hele ekvipasjen med til verksted. Siden hva som ikke virker på motoren, så kan det tenkes at eiln ligger i det elektriske utenfor motoren... Dermed er det greit at verksted har alt fra a til å.

Har du derimot elimertat det i båten ikke kan være årsaken til at motoren ikke går, så kan jo bare motoren bringes til "motorsykehuset"

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Takk for svar alle sammen. For å få båten på vannet hadde jeg tenkt til å leie en båthenger. Men å gjøre det for å sette den på verksted som kanskje kan ta flere dager blir veldig dyrt. Jeg har ikke eliminert noe særlig i det hele tatt, da jeg ikke har noe peiling. Jeg fikk båten, som er en draco 1700 tl som er bygd om til utenbords med en 115 evinrude for 10 lapper, fordi forige eier var lei, og hadde annet å holde på med. Men dette med verksted i varebilen hørtes lovende ut. Jeg får ringe rundt å høre!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...