Rotløs Startet 2.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2012 Er det noen som har erfaring fra å bo i båt i nedre Telemark? Fotrinnsvis Porsgrunn/ Skien? Jeg vurderer sterkt å flytte i seilbåt på elven, men har selvfølgelig behov for landstrøm og helst sanitær- anlegg/ eventuelt treningssenter. Vet at det tidligere bodde flere folk i båt ved den gamle tollerboden som nå er revet til fordel for kulturhus i Porsgrunn. Andre steder? Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 2.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2012 Ifølge en Skiensmann som er båtboer i Sandefjord, er det intet bo miljø eller lagt til rette for det i Skien. Tror det samme gjelder Porsgrunn. Var en av grunnene til at han havnet i Sandefjord Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Rotløs Svart 2.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2012 Ok. Var det mannen som fikk problemer under overfarten? Jeg tror heller ikke det er noe miljø for dette her i området, men jeg vet at det bor folk i båt på elven. Bare ikke hvor. Uansett burde det jaggu gjøres noe ved. Slik det er idag finnes det ikke en eneste skikkelig gjestehavn med fasiliteter i Grenland. Ikke engang i Langesund. Det er litt spesielt da dette er ingangsporten til Telemarkskanalen osv. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 2.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2012 (redigert) Mener at det bor noen på Stathelle marina. Mulig Stoa rett ved Badeparken har plass. Redigert 2.Juni.2012 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Rotløs Svart 2.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2012 Stoa er kanskje en mulighet ja. Det skal jeg sjekke litt rundt. Likevel ser jeg fordeler med å bo oppe i elva vinterstid. Både m.t.p vær, vind og eventuell isdriv. Stoa ville vært suverent til sommerhavn. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 2.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2012 Ok. Var det mannen som fikk problemer under overfarten? Jepp, samme fyr Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Rotløs Svart 3.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2012 INGEN som bor i båt i Grenland? Eller kjenner noen som gjør det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.