Viksund Bravo Startet 24.Januar.2005 Del på Facebook Startet 24.Januar.2005 Heisann. Overbygget mitt er tettet med en sika-fuge rundt (hjemmelaget løsning), og denne begynner å bli dårlig. Fugen har samme farge som båten, og det skulle jeg gjerne hatt igjen. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Om jeg husker riktig , er det fargekode 3032 på skroget (Jotun-kode). mvh Christian Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Verrie Svart 24.Januar.2005 Del på Facebook Svart 24.Januar.2005 Antar det er brukt enten sika, Tec7, marin&teknik eller lignende. Dette får du i alle malerforretninger samt maritime butikker. Fåes i brun/lysbrun, svart, kvit så vidt meg bekjent. Jeg, og mange med meg sverger til Tec7 grunnet anvendeligheten dens, i tillegg til at du gjerne kan bruke denne nå i kalde temeraturer samt om det skulle være noe fuktig så gjør ikke det noe.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.