olvikb Startet 2.Juni.2012 Del på Facebook Startet 2.Juni.2012 Har problem med en Honda. Null kjøling så jeg åpnet inntaket i undervannshuset. Finner små gummideler som får meg til å tenke at impelleren er gått heden. Hvor er egentlig impelleren plassert? Er dette en enkel sak å bytte, eller bør en slik sak sendes rett til serviceverksted? Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 2.Juni.2012 Del på Facebook Svart 2.Juni.2012 Har akkurat samme greie med min 5hk Mercury. Null vannstråle og null kjøling og impeller i småbiter. Venter på ny impeller skal komme i posten. Bytte er fryktelig enkelt. Demontere undervannshus inkl girskiftestang. Ta av inntaket til kjølingen slik at man kan ta av impellerhuset. Deretter bytte impeller. Bytte pakning på vannpumpehuset også er lurt. Ville trodd det var ikke så dyrt å sette bort jobben heller, men man lærer jo litt mer ved å gjøre jobben selv. Spør først hvor mye et verksted skal ha for å bytte impeller så ser du deretter hva du ønsker å bruke tid og penger på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.