Pomologa Startet 2.Juni.2012 Del på Facebook Startet 2.Juni.2012 Heisann! Er nå på en mindre langtur i Stavanger-området, har forskjellige kartplottere på ipaden å lurer på om noen vet ca forbruk på min 36 hk BMC i min Joda 24 på 2000 omdreininger, gjør 6 knop. ? Sitér dette innlegget Hilsen Pomologa Link to post
Geir Hel Svart 2.Juni.2012 Del på Facebook Svart 2.Juni.2012 5-6 liter i timen kansje Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Ankerdrammen Svart 2.Juni.2012 Del på Facebook Svart 2.Juni.2012 Jeg pleier å regne med litern på mila.Det stemmer ganske bra. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Malene Svart 3.Juni.2012 Del på Facebook Svart 3.Juni.2012 Man kan regne med 2 l/t pr 10hk, på dieselmotorer vel å merke. Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 3.Juni.2012 Del på Facebook Svart 3.Juni.2012 Vi hadde en Joda 24 med en md 11 den brukte ca 120 l pr sommer da brukte vi båten veldig mye farten var ca 6 kn så hvis du har med deg en 10 liters kanne i reserve så skulle du ikke ha noe problemer med og ikke bli liggene og duppe pga diesel mangel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.