jonol Startet 2.Juni.2012 Del på Facebook Startet 2.Juni.2012 Pentrykrana er tilkoplet en nedsenkbar pumpe, men krana er nesten helt åpen før pumpa starter. Dermed kommer det for mye vann og det blir ofte sprut og søl og høyt vannforbruk. Vannmengden lar seg nesten ikke regulere. Jeg ønsker meg en kran som starter pumpa FØR gjennomløpet åpnes. Da skulle det være mulig å regulere vannmengden fra 0 til max mens pumpa går. Hvor kan jeg finne en slik kran ?. Sitér dette innlegget Det er tryggere på havet enn på veiene ! Link to post
Sjeldenutpå Svart 2.Juni.2012 Del på Facebook Svart 2.Juni.2012 Du har trolig en elektrisk pumpe som er styrt av bryter i kran i dag ? I så fall vil alternativet være å bygge om til trykkvann. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
jonol Svart 2.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2012 Du har trolig en elektrisk pumpe som er styrt av bryter i kran i dag ? I så fall vil alternativet være å bygge om til trykkvann. Ja det stemmer, men det skulle ikke være nødvendig med trykkvann-system hvis krana er slik jeg ønsker. Sitér dette innlegget Det er tryggere på havet enn på veiene ! Link to post
egilwh Svart 2.Juni.2012 Del på Facebook Svart 2.Juni.2012 Dersom det er mulig å demontere krana, så kanskje du kan justere innslagspunktet for bryteren? Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Sjeldenutpå Svart 3.Juni.2012 Del på Facebook Svart 3.Juni.2012 Når du har åpnet krana, så må du stenge litt igjenn. Vannet siger tilbake i tanken, og pumpa må fylle slangen på nytt. I utolmod har du i mellomtida åpnet kranen heilt. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.