kjellboe Startet 2.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2012 Jeg har kjøpt en 91 mod Evinrude motor til båten min, men wirene til gass og gir er ca 0,5 m for korte, kan disse skjøtes eller må jeg ha nye? Og koster de mye? Mvh Kjell Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 2.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2012 Nei man kan ikkje skjøte. Prisen varierer etter lengde. Koster rundt 250.- Sitér dette innlegget Link to post
Omegaen Svart 3.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2012 her er typen du må ha til evinrude.. bare velge den lengden du trenger.. http://www.maritim.no/motor-styring/gass-og-gir/kontrollkabel-c-14 Sitér dette innlegget KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP Link to post
kjellboe Svart 3.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2012 Da er nye kjøpt og montert :D Mange takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.