kjetillunde Startet 3.Juni.2012 Del på Facebook Startet 3.Juni.2012 Noen tips til hvordan man kan feste årene i en jolle når de ikke er i bruk? Sånn at de ikke hopper og bråker sånn under kjøring med påhengsen? Noen smarte ideer? :) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 3.Juni.2012 Del på Facebook Svart 3.Juni.2012 Gjerne lastestrikker til å feste årene i tofta med kan gjøre nytten? Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 4.Juni.2012 Del på Facebook Svart 4.Juni.2012 Jeg hadde nettopp en rask oppussing på en 14 fot Askeladden. Der kjøpte jeg 4 stk klips som jeg skrudde på esingen, to på hver side, Har bare hatt en liten prøvetur, men ser ut som årene ligger stødig.der. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 4.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2012 Jeg hadde nettopp en rask oppussing på en 14 fot Askeladden. Der kjøpte jeg 4 stk klips som jeg skrudde på esingen, to på hver side, Har bare hatt en liten prøvetur, men ser ut som årene ligger stødig.der. Hørtes ut som en smart patent. Hvaslags klips var det og hvor kjøpte du de? Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 4.Juni.2012 Del på Facebook Svart 4.Juni.2012 Kjøpte noen plastikklips på Maritim, hadde med årene så jeg fikk de rette med en gang. Måtte ta vekk åregaflene da de kom i veien, men la dem bare ned i rommet der tanken står, så de er med hele tiden:) Sitér dette innlegget Link to post
Hertugen Calle Svart 4.Juni.2012 Del på Facebook Svart 4.Juni.2012 Fest et tau i hver åre, og dra de etter båten. Null problem med bråk og hopping :) Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 4.Juni.2012 Del på Facebook Svart 4.Juni.2012 Her ser du hvordan det ble hos meg Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 4.Juni.2012 Del på Facebook Svart 4.Juni.2012 Og her i en GH11. Årene er kjøpt litt korte for å kunne ligge slik. Og hvis det ikke kommer så godt frem på bildet: de er festet med en vanlig sykkelstrikk (krokene under). Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 6.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2013 Her ser du hvordan det ble hos meg Hvordan festet du klipsene til jolla? Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 7.Mars.2013 Del på Facebook Svart 7.Mars.2013 (redigert) Boret hull og skrudde dem fast med kraftige skruer:) Redigert 7.Mars.2013 av haugi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 10.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2013 Boret hull og skrudde dem fast med kraftige skruer:) Var det DISSE du kjøpte? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.