sunny 73 Startet 4.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2012 Har noen fått noe makrell enda i år og hvor ? Sitér dette innlegget Link to post
VillyEdb Svart 4.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2012 Eg drog opp eit par makreller forgje søndag på dalsfjorden Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 4.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2012 Mange fikk makrell i Kristiansands-skjærgården under den varme perioden som var ved pinsetider, men makrellen er vel antakelig gått lenger ut igjen nå. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 4.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2012 Makrellen står stinn helt inn til bryggene i Larviksfjorden - flere hundre landet i båthavna vår i dag - og den er ikke kjent for å være noe fare for fiskebestandene sånn til vanlig. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 4.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2012 Var det ikke en tråd om dette rett før helga også ? Ikke hørt noen som har tatt Makrell i Rogaland enda i år da.... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
TurboThomas Svart 4.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2012 Den er kommet til førresfjorden og bokn. Sitér dette innlegget Link to post
simon_a Svart 4.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2012 Makrellen er kommet i Ryfylke. Fikk 6 stk uten for Marvik i Suldal i går..(søndag) Sitér dette innlegget Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
Dolfin Svart 5.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2012 En kjenning av meg dro 8 stk. makrell i Oslofjorden (utfor Hurumlandet) forrige helg. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 5.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2012 Var utpå i dag og dro makrell utenfor Sætre - Storsandlandet. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Honduras Svart 6.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2012 Alle snakker om at makrellen er kommet, men ingen sier noe om hvor den kommer fra..... Finnes det noe informasjon om makrellens vandring langs kysten, altså noen kart e.l. som viser hvordan den beveger seg utover i sesongen. Jeg antar det er en viss regularitet i dette som er noenlunde fast fra år til år. Og er det snakk om samme "makrellstimen", eller er det flere stammer som kommer fra ulike steder. Noen som vet? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Strayer Svart 6.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2012 Her er det mye informasjon om makrellens vandring. http://www.imr.no/temasider/fisk/makrell/makrell/makrell/nb-no Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 16.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2012 Fikk Makrell i går i Høgsfjorden, Rogaland. Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 16.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2012 (redigert) Grimstad nå vertfall.. Bekjent som fikk rundt 100 makrell på liten stund, fin størrelse også Redigert 16.Juni.2012 av Retox_93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ShipHappens Svart 16.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2012 Fikk makrell utenfor Tomma i Nordland forrige helg. Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 Storfiske i Byfjorden og i Kanalen midt i Tønsberg. http://tb.no/nyheter/se-sa-fort-makrellen-biter-1.7396549 Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
M/S AIOLOS Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 Den er også kommet til fjordene rundt Bergen Sitér dette innlegget Link to post
lbiza Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 fikk 142 på krok i Ryfylke ( rogaland ) Sitér dette innlegget Er jeg ikke på sjøen, da er jeg i badekaret og leker... Link to post
boati Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 fikk 142 på krok i Ryfylke ( rogaland ) Et Hundre Og Førti To? Nice! Sitér dette innlegget Link to post
lbiza Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 det er riktig, prøvde rett utfor Jelsa Sitér dette innlegget Er jeg ikke på sjøen, da er jeg i badekaret og leker... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.