Leon KAD502 Startet 4.Juni.2012 Del på Facebook Startet 4.Juni.2012 Driver å registrerer båten min og lurer på hva CIN koden er det samme som? Sitter her med både veritas sertifikatet og et mindre kort det står merkebrev på, men det står ikke CIN nummer på noen av disse. Hva er et CIN nummer? Hcor mnge siffer /bokstaver er det, og hvor kan jeg finne det? Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Pettern1972 Svart 4.Juni.2012 Del på Facebook Svart 4.Juni.2012 det er noe nymotens greier vi med eldre båter ikke har... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
olpi Svart 4.Juni.2012 Del på Facebook Svart 4.Juni.2012 Er nok ikke på eldre båter. Kom vel HIN nr på midten av 90 tallet tror jeg, og idag kalles det vel CIN nr. Nummeret forteller bl,a om hvem som er produsent. modell på båter, uke og år den er produsert.. Litt om HIN her : http://www.toppfritid.no/baat/baatogmotor/ocqueteau/ocq/info/HIN-koden.htm Sitér dette innlegget Link to post
Leon KAD502 Svart 4.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2012 OK. Ja, nå er omregistrering sendt. Uansett, takk for svar. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.