Duett Svart 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Heisan. Jeg har avtale med en kar som skal frakte en båt for meg fra Kristiansund til oslo i juni 2012. Jeg har en båt på 30 fot, 3.3 tonn og 3.20 bred. Kan jeg få til en frakt nordover f.eks Ålesund så blir det redusert pris for begge to. Kan du ta kontakt med meg på 95023650 Harry. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Når jeg leser hva krabiler tar for oppdrag, så er det nesten så jeg har lyst til å bygge en spesialhenger for lastebil til å frakte båter. Dersom man kan sikre rampe i begge ender, er det nok mye penger for dere å spare og meg å tjene. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Eureka Svart 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Duett, jeg sendte trådstarter en IM om innlegget ditt. Bra initiativ! Sitér dette innlegget Link to post
oysti Svart 14.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2012 Da er båten på vei, skal bli en glede å få den på plass. Selv om båtgleden blir kort-varig for denne gang, stikker til Spania på lørdag. Men om 2 uker blir det en liten båtferie :) Fikk ordnet frakt med hjelp av Duett. Takker så meget for hjelpen :) Sitér dette innlegget Link to post
Randsfjorden Svart 15.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2012 10-15 tusen er nok en riktig pris, ikke for høy, mener jeg. Jobber i bransjen. Kontakt også Oslo Transportsentral, de har flere biler som er god på båttransport og har kran. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
ToG Svart 27.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2013 Jeg leide båthenger i Ålesund (1400kr/døgn) og lånte passende bil. Kjørte ned til Oslo/Sandvika lastet båten på hengeren (2 pers) med vinsjen som stod på hengeren (kl 03 om natta i regnvær i oktober), og kjørte den opp selv, sjøsatte båten ved Nørve (2 pers) ved fjære sjø. Er dere kjappe kan alt gjennomføres på 24t, jeg brukte 29t. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 27.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2013 1400 kr/d var ikkje billig. Hvor var dette? Meg bekjent er det bare statoil som har dyreste hengerutleien. Og også eneste ved første blikk. Been there, done that. Ellers synes eg det høres ut til å være en viss risiko i samband med å sjøsette der på fjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.