valvolainen Startet 5.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2012 Skal demontere en snekkemotor, og lurer i det øyemed på hvordan en letteste og tryggest tar av et svinghjul? Har aldri gjort dette før, en 'guide' eller beskrivelse av rett rekkefølge hadde vært gull. Jeg ser for meg: 1. dynke mutter i rustløser. 2. (Dag to) Varme opp mutter med skjærebrenner og (forhåpentligvis) skru rett av 3. Avdrager? Hvor finner man en avdrager som er stor nok? Husker ikke diameter, men rundt 40cm? JEg har heller ikke rare erfaringen med avdragere, men montere og stramme (Hvor mye moment?) Og deretter gi enden etpar kakk med grov hammer? Er det noe alternativ til avdrager? 4. Løfte svinghjulet av foten og reise på legevakta:( Sitér dette innlegget Link to post
baatmann Svart 9.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2012 Ser at du ikkje har fått noko råd på problemet ditt. Min bekymring er om du står med svinghjulet på foten endå, eller om du har fått det av motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.