jensemann2 Startet 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 25.Januar.2005 Hei. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ledig båtplass i ålesund for å bo ombord? Fra nå og frem til slutten av mai. Er student og går på høyskolen. Mvh Jens J Sitér dette innlegget Link to post
pinnebaat Svart 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 Kontakt Oscar Tvedt, havneansvarleg i Nørvevika. Godt mogleg at der er ledige plassar fram til mai, då ein del båtar er tatt på land. Elles kan langtidsleige i Brosundet vere aktuellt. Ta kontakt med havnevesenet. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 25.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 Kontakt Oscar Tvedt, havneansvarleg i Nørvevika. Godt mogleg at der er ledige plassar fram til mai, då ein del båtar er tatt på land. Elles kan langtidsleige i Brosundet vere aktuellt. Ta kontakt med havnevesenet. <{POST_SNAPBACK}> Snakket med Oskar nå. Han mente det muligens kunne la seg gjøre. Pris på rundt 1500 ,-mnd.+ strøm. Dette er omtrent det samme som jeg betaler for hybel, som er noe mer komfortabel enn båten. Vet ikke om det kan forventes å finne noe billigere enn det? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 Jeg tok en tlf til Ålesund motorbåtforrening. De skal ha 500,- pr mnd for en 32 foter, men du må melde deg inn i forreningen. Da er du medl av Knbf også. For 4 mnd blir det 700,- pr mnd + strøm. Ring 95187772. Han jeg snakket med er ansvarlig for båtplasser i Gåseidvika og det er vel ikke så langt fra Høyskolen. PS du må skaffe strømmåler Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Brigg Svart 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 PS du må skaffe strømmålerJeg kjøpte nettopp digital strømmåler hos Claes Olsson. På denne kan pris per KWh legges inn slik at du ser forbruket i kroner. Man kan også velge mellom visning av Volt, Ampere og Watt. Kjekk liten sak. Koster kr 150 på såkalt tilbud. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
jensemann2 Svart 25.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 Jeg tok en tlf til Ålesund motorbåtforrening. De skal ha 500,- pr mnd for en 32 foter, men du må melde deg inn i forreningen. Da er du medl av Knbf også. For 4 mnd blir det 700,- pr mnd + strøm. Ring 95187772. Han jeg snakket med er ansvarlig for båtplasser i Gåseidvika og det er vel ikke så langt fra Høyskolen. PS du må skaffe strømmåler <{POST_SNAPBACK}> Takk for hjelpen. Jeg ringer i morgen og hører. Det var jo en god pris! Sitér dette innlegget Link to post
Raymond I Svart 26.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2005 (redigert) Bor selv i båt i Nørvevika. Her er for tiden 4 båter med fastboende ombord. Supert service-anlegg med dusjer, vaskemaskin og tørketrommel og trådløst bredbånd. Gode bussforbindelser like ved havnen. Kort vei til sentrum. Kan anbefales på det beste. Mvh Raymond Redigert 26.Januar.2005 av Raymond I (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 26.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2005 Bor selv i båt i Nørvevika. Her er for tiden 4 båter med fastboende ombord. Supert service-anlegg med dusjer, vaskemaskin og tørketrommel og trådløst bredbånd. Gode bussforbindelser like ved havnen. Kort vei til sentrum. Kan anbefales på det beste. Mvh Raymond <{POST_SNAPBACK}> Er det 1500 /mnd dere betaler? er strømmen dyr? Takk for gode tips. JJ Sitér dette innlegget Link to post
Raymond I Svart 26.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2005 Jeg har kjøpt båtplassen, så jeg betaler bare en fast årlig avgift, men naboen mener hun betaler ca 700,- pr mnd, men hun var ikke helt sikker. Strømmen ligger på ca 90 øre/kw. Ved gjestebryggen i Brosundet koster strømmen 2.50 kr/kw. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.