Jump to content

Bo i Båt II(Ålesund)

jensemann2

Recommended Posts

Kontakt Oscar Tvedt, havneansvarleg i Nørvevika. Godt mogleg at der er ledige plassar fram til mai, då ein del båtar er tatt på land. Elles kan langtidsleige i Brosundet vere aktuellt. Ta kontakt med havnevesenet.

<{POST_SNAPBACK}>

Snakket med Oskar nå. Han mente det muligens kunne la seg gjøre. Pris på rundt 1500 ,-mnd.+ strøm.

Dette er omtrent det samme som jeg betaler for hybel, som er noe mer komfortabel enn båten.

Vet ikke om det kan forventes å finne noe billigere enn det?

Jeg tok en tlf til Ålesund motorbåtforrening. De skal ha 500,- pr mnd for en 32 foter, men du må melde deg inn i forreningen. Da er du medl av Knbf også. For 4 mnd blir det 700,- pr mnd + strøm. Ring 95187772. Han jeg snakket med er ansvarlig for båtplasser i Gåseidvika og det er vel ikke så langt fra Høyskolen.

PS du må skaffe strømmåler

Maxum 4100 scb, Chenette III

Jeg kjøpte nettopp digital strømmåler hos Claes Olsson. På denne kan pris per KWh legges inn slik at du ser forbruket i kroner. Man kan også velge mellom visning av Volt, Ampere og Watt. Kjekk liten sak. Koster kr 150 på såkalt tilbud.

Brigg

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Jeg tok en tlf til Ålesund motorbåtforrening. De skal ha 500,- pr mnd for en 32 foter, men du må melde deg inn i forreningen.  Da er du medl av Knbf også. For 4 mnd blir det 700,- pr mnd + strøm. Ring 95187772. Han jeg snakket med er ansvarlig for båtplasser i Gåseidvika og det er vel ikke så langt fra Høyskolen.

<{POST_SNAPBACK}>

Takk for hjelpen. Jeg ringer i morgen og hører. Det var jo en god pris!

Bor selv i båt i Nørvevika. Her er  for tiden 4 båter med fastboende ombord. Supert service-anlegg med dusjer, vaskemaskin og tørketrommel og trådløst bredbånd. Gode bussforbindelser like ved havnen. Kort vei til sentrum. Kan anbefales på det beste.

Mvh Raymond  :seeya:

<{POST_SNAPBACK}>

Er det 1500 /mnd dere betaler? er strømmen dyr? Takk for gode tips.

JJ

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...