cosmo Startet 5.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2012 Jeg syns det er travelt å måtte bla meg gjennom alle mulige slags båter under cabincruiserfanen på Finn.no. Jeg kunne tenke meg at finn hadde tatt targa/kalesjebåter i egen kategori og tette allværsbåter med og uten flybridge, for seg. Jeg har aldri hatt og bank i bordet tror jeg at jeg aldri vil kjøpe meg en båt med kalesje. Det er været for dårlig til på disse kanter. Kan hende jeg er sær, men. men. Legger hodet på blokka. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 5.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2012 Tror du det hjelper da? folk greier knapt nok å legge båten i rett kategori nå Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 6.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2012 det burde vært kategori for Lukketbåt HTbåt og Vindskjermbåt. det jeg savner mest er at man ikke kan søke på hastighet. søker man etter en planende cabincruiser, kommer det jo opp masse snekker som kansje du ikke er interessert i! Problemet er vel når man får for mange kategorier så blir det enda mere surr for alle dem sløve som ikke gidder å følge dette... Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Honduras Svart 6.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2012 Og hvorfor har man trebåt og snekke i samme kategori? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
-morten- Svart 6.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2012 godt poeng.. for hvert søk burde det vært material, plast tre stål og alu Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Halcyon Svart 6.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2012 (redigert) Finn er mottakelige for forslag! Hva om du lager en liten undersøkelse her så sender du resultatet til finn.no og spør om ikke det kan bli tatt hensyn til. Har selv sendt inn et ønske om å kunne sortere på materiale, fikk svar dagen etter at de skulle se på saken og ta det med i en brukerundersøkelse, var det flere som delte min oppfatting ville det bli med i søke feltet. Redigert 6.Juni.2012 av Halcyon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 6.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2012 Jeg er enig at en slik sortering er ønskelig. Akkurat nå er jeg dessuten ute etter en skjærgårdsjepp, men finer mye som ikke ligner på det i klassen "skjærgårdsjeep/landstedsbåt" Her kunne det fint vært noen flere skiller. /Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.