bliss X Startet 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 25.Januar.2005 Fant denne serien med bilder på fendern.se: Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 Uff og huff Snakker om trist syn... Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 Fatter ikke hvordan han greide dette. Nei man skal ha respekt for havet samt ta alle forholdsreger til en hver tid. Håper han hadde kasko. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Careka Svart 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 En liten feil tanke, ifra en flott HR til et vrak. Får håpe han var godt forsikret Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Divemaster Svart 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 "Dunbar 56 00'.39N, 02 31'.09W - Narrow entrance to Victoria Harbor is subject to strong onshore surge in strong NW to NE winds and after ... Watch tidal surges & keep well to port to avoid rockfall off castle"... Noe som denne skipperen ikke tok nok hensyn til .... desverre Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Baywatch Svart 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 Får håpe han var godt forsikret <{POST_SNAPBACK}> Håper nå først og fremst det gikk bra med mannskapet. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 Dette var virkelig ett trist syn. Men hvor i verden skjedde det? Det er vel sjelden slike tidevanns bølger her på våre kanter av verden, selv ikke nordpå, eller? Erik. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Skipper Worse Svart 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 (redigert) "Dunbar 56 00'.39N, 02 31'.09W - Narrow entrance to Victoria Harbor is subject to strong onshore surge in strong NW to NE winds and after ... Watch tidal surges & keep well to port to avoid rockfall off castle"... Noe som denne skipperen ikke tok nok hensyn til .... desverre <{POST_SNAPBACK}> Fyttikatta. Men hvor er åpningen? Langs muren eller hva det er lengst borte i bildet? Redigert 25.Januar.2005 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Divemaster Svart 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 (redigert) Fyttikatta. Men hvor er åpningen? Langs muren eller hva det er lengst borte i bildet? <{POST_SNAPBACK}> Finner oversiktsbilde her ... Dunbar Lifeboat fra ... http://www.dunbarlifeboat.org.uk og ser jo lett at innseilingen er ganske smal.... Redigert 25.Januar.2005 av Divemaster (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Divemaster Svart 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 Dette var virkelig ett trist syn. Men hvor i verden skjedde det? Det er vel sjelden slike tidevanns bølger her på våre kanter av verden, selv ikke nordpå, eller? Erik. <{POST_SNAPBACK}> Østkysten av Skottland ... vanskelig havn, som jeg ville valgt å gå forbi da den er beryktet ... og kun har 0,9M vann i innseglingen på lavvann. Det var min årsak til å gå forbi denne, og valgte Eyemouth i stedet for. Ikke så mye tidevann, men skipperen har holdt litt for mye til Styrbord, slik at båten ble dradd inn mot steinene akkurat der hvor bølgen bryter ... hvis han hadde holdt mer til babord, så ville han a seilt rett inn uten noe kluss som du kan se av bølgen som er slått flat inn mot babord side .... Dette er en havn som man må høre på havnesjefen som geleider deg inn via VHF, og som man må ha motorkraft tilgjengelig for å få god nok effekt på roret... Ikke mange ganger da dette skjer i løpet av året, men desverre så skjed disse uhellene nå og da, og som regel med besøkende båter ... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Skipper Worse Svart 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 Du hellige jul, den der ville jeg ikke forsøkt med 2X255 VP en gang. Skjønner godt at du fortsatte forbi, ja! Takker høyere makter for våre bedre beskyttete farvann. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
bliss X Svart 25.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 Dette er en havn som man må høre på havnesjefen ... Får håpe de har en havnesjef som er mer opptatt av havna enn av utsikten da Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 Fytti grisen! Dette var ille, får helt tårer i øynene........... Får bare håpe at det gikk bra med mannskapet. Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Gunga Din Svart 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 Det ser ruskigt ut, man ryser i hela kroppen av o se sånt !!! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Suzuki Svart 26.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2005 (redigert) Historien her er mer tragisk enn som så. Ingredienser som dårlig havnelos, er blandt innholdet, ofølge side om "incidenten" jeg har sett et sted. Mannskapet klarte seg fint, iallefall fysisk... Suzuki Redigert 26.Januar.2005 av Suzuki (see edit history) Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.