Jump to content

Propellvalg til Yamarin 63br / yamaha F115

BiriExpressen

Recommended Posts

Tipper du havner på noe rundt 13 1/4 x 17" , Yamaha har etpar bra men dyre serier så fort man er forbi de svartlakkerte stål propene. (De er greie de men ikke noe mer)

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

• 2 uker senere...

Takk for svar, Ivar !

Mulig jeg formulerte meg litt uklart:

- jeg er mer ute etter hvilke(t) brands har andre båtførere med tilsvarende båter gode og mindre gode erfaringer med ?

En god stålpropell koster noen båtpenger og jeg vil gjerne gjøre et godt valg :-)

Jeg kjøpte en 13.25x19 Turbo quest til min Yamarin. Men med overbygget så har skroget endel vekt foran, så jeg får ikke trimmet det "ut av vannet" uansett

Ville ventet med å kjøpe propell til du får båten på vannet og ser hvordan den oppfører seg. Med 21 fot og 115hk så er det ikke sikkert du vil ha utbytte av de råeste stålpropellene

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...