littmild Startet 7.Juni.2012 Del på Facebook Startet 7.Juni.2012 Hei. I båten jeg har kjøpt står det en Garmin kartplotter(420s) med kartbrikke. Selger var ikke sikkert på dekningsområdet til kartbrikken, hvordan kan jeg identifisere hvilken brikke det er? Skal ikke i båten på 3 uker, så får ikke sjekket det "manuellt" på plotteren, men har kartbrikken her. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Haa- Svart 8.Juni.2012 Del på Facebook Svart 8.Juni.2012 (redigert) Står det ikke noe kode på brikken? Du kan jo eventuelt laste ned Garmins Homeport til din pc/mac (ca 200kr i appstore) og vise kartet fra brikken der. Veldig enkelt og fint planleggingsverktøy, der du for eks. kan lage ruter for så å legge de inn i plotteren etterpå. Redigert 8.Juni.2012 av Haa- (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 8.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2012 Nei kan ikke finne noen kode på brikken(MicroSD). Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
kennilse Svart 8.Juni.2012 Del på Facebook Svart 8.Juni.2012 Hei Hvis du laster ned et program som heter "Gmaptool" og åpner IMG-filen på brikken, så kan du se hvilket område. På min brikke fikk jeg opp Oslo-Skagerak-Haugesund Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
littmild Svart 8.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2012 Har du en link til programmet? Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
LALUNA II Svart 8.Juni.2012 Del på Facebook Svart 8.Juni.2012 (redigert) http://gmaptool.software.informer.com/ og et forum http://www.google.no...DYlnGcg&cad=rja Redigert 8.Juni.2012 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.