Asle N Startet 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2012 Er ute etter litt hjelp til hvordan solsengen i Yamarin 76DC settes opp. Kan noen bidra her? Sitér dette innlegget Link to post
Asle N Svart 8.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Har en Yamarin 76DC 07/08 mod, som den forrige eier glemte å vise meg hvordan solsengen monteres. Håper noen kan hjelpe meg med noen tips. Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Er vel samme løsning som i min, det finnes 2 stk. ben til bordet i forskjellig lengde. Benytt den korteste, og brett ut bordet. Den ekstra puten legges da oppe på. Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Andresh Svart 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Du tar av bordbenet og setter på et mindre, som skal følge med. Da er bordet i samme høyde som sittegruppen som gjør at du kan legge den ekstra madrasser oppå her. Husk også å legg over støttestaget helt i front. Jeg pleier å smøre opp bord benet med silikonspray med jevne mellomrom da det har en tendens til å kile seg litt ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Asle N Svart 8.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Takk. Mener at jeg ikke har fått med noe ekstra mindre ben. Er det 1 eller 2 støttestag? Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 1 støttestaget i front. Du ser anleggene til den i hver ende på buesofaen Sitér dette innlegget Link to post
yamarin76 Svart 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Støttestaget i front er et stålrør som skal ligge på tvers i båten, mellom benkene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.