henboe Startet 25.Januar.2005 Del på Facebook Startet 25.Januar.2005 (redigert) I de siste utgavene av "båtmagasinet", har La-Sa i på skøyen annonsert med tilbud på ql baugpropellpakke til 10.000,- Dette er vel en ganske bra pris på pakken? montering er jo slevfølgelig tillegg om ønsket, men for meg virker det som en god pris.. dere som er her mye, har jeg fått inntrykk at dere er ganske prisoppdaterte, og kan sikkert gi meg grønt lys til å handle.. Mvh Henboe. Redigert 25.Januar.2005 av henboe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 26.Januar.2005 Del på Facebook Svart 26.Januar.2005 I de siste utgavene av "båtmagasinet", har La-Sa i på skøyen annonsert med tilbud på ql baugpropellpakke til 10.000,- Dette er vel en ganske bra pris på pakken? montering er jo slevfølgelig tillegg om ønsket, men for meg virker det som en god pris.. dere som er her mye, har jeg fått inntrykk at dere er ganske prisoppdaterte, og kan sikkert gi meg grønt lys til å handle.. Mvh Henboe. <{POST_SNAPBACK}> Seatronic skal ha 8990- for Max-Power komplett pakke , er jo en lapp midre da .Men dem hadde til 6300 hos NorWest , men finner ikke det igjen , kansje tomt ? Sett det flere steder til rundt 7 lapper, trur du kansje burde sjekke litt til rundt om .Fant en vedlikeholdsfri komplett til 6390- men finner ikke den igjen . En ting til som blir sagt av flere når det har blitt diskutert på brygga , Ikke kjøp trykkpanel , kjøp JOYSTIC er rådet jeg hører da .... Lykke til Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
olpi Svart 26.Januar.2005 Del på Facebook Svart 26.Januar.2005 Seatronic skal ha 8990- for Max-Power komplett pakke , er jo en lapp midre da .Men dem hadde til 6300 hos NorWest , men finner ikke det igjen , kansje tomt ? Sett det flere steder til rundt 7 lapper, trur du kansje burde sjekke litt til rundt om .Fant en vedlikeholdsfri komplett til 6390- men finner ikke den igjen . En ting til som blir sagt av flere når det har blitt diskutert på brygga , Ikke kjøp trykkpanel , kjøp JOYSTIC er rådet jeg hører da .... Lykke til Tine II <{POST_SNAPBACK}> Blir vel kanskje noen messetilbud? Vær obs å sammenlikne pris på samme størrelse thruster. Husk at det er kommet flere mindre thrustere enn 4Hk som tidligere var den minste. De er også rimligere og har mindre tunneldiameter. Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 26.Januar.2005 Del på Facebook Svart 26.Januar.2005 Joystick er best, enig i det. Pass også på at du ikke kjøper thrusteren for svak. Er det til Marex 27 er 4hk helt ok. Hadde det selv til 32fot. Men det er ikke sikkert du burde kjøpe noe svakere. Dette skal funke når det blåser skikkelig også. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
olpi Svart 26.Januar.2005 Del på Facebook Svart 26.Januar.2005 Joystick er best, enig i det. Pass også på at du ikke kjøper thrusteren for svak. Er det til Marex 27 er 4hk helt ok. Hadde det selv til 32fot. Men det er ikke sikkert du burde kjøpe noe svakere. Dette skal funke når det blåser skikkelig også. <{POST_SNAPBACK}> Helt enig! 4Hk (ca 50kg thrust eller mer) passer best på Marex 27. Liker også joystick best. Ville bare gjøre oppmerksom slik at man sammlikner pris på samme størrelse thruster. For min egen del velger jeg de mest anerkjente produkter selv om de kan være noe dyerere. Har erfart at jeg da blir mest fornøyd og at det lønner seg i lengden. Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 26.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Januar.2005 tror den er på 5 hk. og man kan sikkert på joystick i stedet for trykkepanel.. er enig at det er lettere og manøvere med.. blit mye knapper og joystikker på et dashbord etter hvert-- ankervinsj, gasskontroll, baugpropell, og div annet.. hehe.. rene apollo 13 jo... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.