Jump to content

Tlbud på baugpropell.

henboe

Recommended Posts

I de siste utgavene av "båtmagasinet", har La-Sa i på skøyen annonsert med tilbud på ql baugpropellpakke til 10.000,- Dette er vel en ganske bra pris på pakken? montering er jo slevfølgelig tillegg om ønsket, men for meg virker det som en god pris.. dere som er her mye, har jeg fått inntrykk at dere er ganske prisoppdaterte, og kan sikkert gi meg grønt lys til å handle..

Mvh

Henboe.

Redigert av henboe (see edit history)

I de siste utgavene av "båtmagasinet", har La-Sa i på skøyen annonsert med tilbud på ql baugpropellpakke til 10.000,- Dette er vel en ganske bra pris på pakken? montering er jo slevfølgelig tillegg om ønsket, men for meg virker det som en god pris.. dere som er her mye, har jeg fått inntrykk at dere er ganske prisoppdaterte, og kan sikkert gi meg grønt lys til å handle..

Mvh

Henboe.

<{POST_SNAPBACK}>

Seatronic skal ha 8990- for Max-Power komplett pakke , er jo en lapp midre da .Men dem hadde til 6300 hos NorWest , men finner ikke det igjen , kansje tomt ? Sett det flere steder til rundt 7 lapper, trur du kansje burde sjekke litt til rundt om .Fant en vedlikeholdsfri komplett til 6390- men finner ikke den igjen . En ting til som blir sagt av flere når det har blitt diskutert på brygga , Ikke kjøp trykkpanel , kjøp JOYSTIC er rådet jeg hører da .... Lykke til

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Seatronic skal ha 8990- for Max-Power komplett pakke , er jo en lapp midre da  .Men dem hadde til 6300 hos NorWest , men finner ikke det igjen , kansje tomt ? Sett det flere steder til rundt 7 lapper, trur du kansje burde sjekke litt til rundt om .Fant en vedlikeholdsfri komplett til 6390- men finner ikke den igjen . En ting til som blir sagt av flere når det har blitt diskutert på brygga , Ikke kjøp trykkpanel , kjøp JOYSTIC er rådet jeg hører da .... Lykke til

Tine II

<{POST_SNAPBACK}>

Blir vel kanskje noen messetilbud?

Vær obs å sammenlikne pris på samme størrelse thruster.

Husk at det er kommet flere mindre thrustere enn 4Hk som tidligere var den minste.

De er også rimligere og har mindre tunneldiameter.

:seeya:

Joystick er best, enig i det.

Pass også på at du ikke kjøper thrusteren for svak. Er det til Marex 27 er 4hk helt ok. Hadde det selv til 32fot. Men det er ikke sikkert du burde kjøpe noe svakere. Dette skal funke når det blåser skikkelig også.

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig!

4Hk (ca 50kg thrust eller mer) passer best på Marex 27.

Liker også joystick best.

Ville bare gjøre oppmerksom slik at man sammlikner pris på samme størrelse thruster.

For min egen del velger jeg de mest anerkjente produkter selv om de kan være noe dyerere.

Har erfart at jeg da blir mest fornøyd og at det lønner seg i lengden.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...