jonjul Startet 10.Juni.2012 Del på Facebook Startet 10.Juni.2012 Hei, Det sitter en plotter av type Raytheon Pathfinder RL 70 i min båt. Jeg mangler kartbrikke for svenskekysten, tenkte jeg skulle kjøpe brikke av type C-MAP NT C-Card. Butikken anbefalte meg å ikke benytte denne kartbrikken, da maskinen min var noe år gammel og ville jobbe veldig trekt med dette kartet.. Hadde ikke eldre brikker å selge,,, noen som har erfaringer eller en brikke som passer min plotter? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.Juni.2012 Del på Facebook Svart 10.Juni.2012 Har sendt deg en IM Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Juni.2012 Del på Facebook Svart 11.Juni.2012 Denne har jeg og, trenger kart fra lista og østover. Finnes det løsninger å få tak i? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Barbaria Svart 11.Juni.2012 Del på Facebook Svart 11.Juni.2012 Jeg trenger brikke for sør Norge til samme system. Kan man ikke benytte seg av angre fristen på slike brikker dersom de går tregt i plotteren. Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.