Enzo Startet 12.Juni.2012 Del på Facebook Startet 12.Juni.2012 Jeg har en Zodiac 240 med spilebunn, denne er gammel og sliten og disse spilene i bunnen er morkne, 4-5 av de er knekte på flere steder og det hele henger i sammen med litt tape og slikt. Jolla forøvrig holder enda en stund men bunnen er veldig slapp. Disse mer nymotens jollene har jo slik "madrass" oppi som er oppblåsbar, er det noen som vet om det er å få kjøpt slike løs som vi kan lempe oppi for å oppgradere den til litt mer tidsriktig kvalitet ? Det frister litt å kjøpe en ny men den vi har er ikke dårlig nok til å kastes og vi sliter med steder å lagre den i båten til vi er hjemme fra tur så vi skulle helst ha fått den til å vare litt til, derfor er å kjøpe ny ikke topp prioritet akkurat nå Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 12.Juni.2012 Del på Facebook Svart 12.Juni.2012 Er ikke helt sikker på hva du mener med madrass, men hva med å bytte ut spilene? Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Enzo Svart 12.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2012 Med madrass mener jeg slik oppblåsbar bunn som enkelte båter har. Å bytte spiler er selvsagt et alternativ og det kan jeg nok gjøre om jeg får tak i nye men funksjonen på bunnen blir ikke like god som om jeg hadde oppblåsbar dørk så det er det jeg ønsker meg. Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 12.Juni.2012 Del på Facebook Svart 12.Juni.2012 Du kan se om du finner noe her eller her Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.