antiol Startet 13.Juni.2012 Del på Facebook Startet 13.Juni.2012 Skal montere en ekstra vinsjavlaster på hyttetak. Tilgang nedenfra er ikke mulig. Så har jeg hørt andre si at disse båtene har en aluminiumsplate omntert på undersiden, og at det derfor er mulig å borre gjenger i denne og skru på. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette, eller har andre erfaringer å dele? Båten er en B35 2009-modell. Andreas Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 13.Juni.2012 Del på Facebook Svart 13.Juni.2012 En telefon til Lunde Baat er vel på sin plass. "Alle" har vel alu.forsterkninger under SpinLockene på hyttetaket, spørsmålet er hvor stort området er, dette kan du sikkert finne ut med metall-søker. Dvs om du rekker i det på utsiden av de andre. Ellers er det nok innerliner som gjør at du ikke kommer til, da er jo løsningen en inspeksjonsluke, det er selvsagt ønskelig å unngå å montere slike, men må du så må du:) Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Lazyjack Svart 13.Juni.2012 Del på Facebook Svart 13.Juni.2012 (redigert) Kjenner ikke spesifikt til B35 men generelt er de innstøpte aluminiumsplatene store nok til at du kan montere en ekstra avlaster eller to, det samme gjelder f.eks. ved vinsjene hvor platene er store nok til å gå opp i vinsjstørrelse. Jeg har gjort begge deler på min B38 CR fra 2008. Redigert 13.Juni.2012 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.