trulsant Startet 13.Juni.2012 Del på Facebook Startet 13.Juni.2012 Jeg skal koble opp en Smartcraft SC1000 system monitor, og da t er igunn enkelt non, plugge kabelen i motor, og i instrument. Men da mister jeg visning på de analoge Smartcraftinstrumentene, siden de går på samme kabel. Er det noen som har skjema på hvordan en kan "hekle" det til slik at en splittet ut de analoge signalene, og kunne bruke både en digital sc1000 og analog turteller/trim/fart? Mvh TA Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2 Sitér dette innlegget Link to post
trulsant Svart 13.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2012 Det er en systemlink kabel også på den blå kabelen jeg har, og den skal videreføres til andre digitale SC1000 instrumenter, som turteller. En slik kabel/kontakt er det også i instrumentpanelet fra før. Kan denne kontakten på noen måte kobles til SC1000'enen, og ikke bruke den blå kabelen med den store Smartcraft-connectoren? TA Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.