Arild81 Startet 13.Juni.2012 Del på Facebook Startet 13.Juni.2012 Har mest sannsynlig en feil av lesning av temperaturen på motoren min. TAMD22p-b Hva er mest sannsynlig, sensor feil eller instrument feil? Eller begge deler? Sensoren koster rett over 200kr, mens instrumentet koster 1500++ Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 13.Juni.2012 Del på Facebook Svart 13.Juni.2012 90% sikkert sensorfeil. Før du bytter, rengjør kontakt og se om det hjelper. Uansett rimleigst å starte i den enden. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Neros Svart 13.Juni.2012 Del på Facebook Svart 13.Juni.2012 Jeg ville sagt 90% på at det er instrumentfeil.. Hadde det vært snakk om trykksensor ville jeg tippet på sensor :-) Men prøv først å sjekke kontaktflater som du er anbefalt... Sitér dette innlegget Link to post
Terje_F Svart 14.Juni.2012 Del på Facebook Svart 14.Juni.2012 Hei, som vi allerede har diskutert på IM så hadde jeg instrumentfeil på min TAMD22. Byttet til WEMA og har nå stabil og fin/lavere driftstemperatur innenfor anbefalt intervall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.