Jump to content

Tråden for gladnyheter!

Zitt

Recommended Posts

• 2 uker senere...

Jeg har tryglet og bedt om fint båtvær, jeg har kjeftet og truet, jeg har kjøpt nye solbriller og badetøy, jeg har slått på trommer og danset, men finværet har uteblitt! Så dukker det tilbud fra en kamerat i Sverige opp, hus og 30-foter står til disposisjon i 14 dager. Nå sitter vi i Grebbestad og nyter livet i solskinn. Livet er herlig, dere!!!

Jeg har tryglet og bedt om fint båtvær, jeg har kjeftet og truet, jeg har kjøpt nye solbriller og badetøy, jeg har slått på trommer og danset, men finværet har uteblitt! Så dukker det tilbud fra en kamerat i Sverige opp, hus og 30-foter står til disposisjon i 14 dager. Nå sitter vi i Grebbestad og nyter livet i solskinn. Livet er herlig, dere!!!

Hehe, kos :)

Må dessverre informere deg om at i dag er det fint vær i bergen. Når klokken ringer 15 tar jeg lang helg - rett ut i båten :D

• 11 måneder senere...

Vertshuset Tvedestrand har åpnet sommerrestaurant på Furøya. Åpnet 22.06. Allerede testet. Anbefales. :thumbsup: Menyen er ikke rikholdig, men det er et bevisst valg for å kunne holde kvalitet. I tillegg til egen god erfaring, hørte vi mange positive kommentarer. :smiley:

Furøya er i seg selv verdt et besøk. Mange stier og flotte omgivelser på øya. Man finner alltid en fortøyningsplass i le, og øya er ikke større en at man greit kan gå til restauranten uavhengig av hvor man ligger. Selve restauranten er etablert i hovedhuset blant de fredede bygningene. Sjarmerende og stemningsfullt. Parallelt med restaurantdriften selges også kioskvarer. Takk til Vertshuset Tvedestrand for skikkelig satsing. Håper de lykkes!

http://www.facebook.com/pages/Vertshuset-Tvedestrand/94829364681?fref=ts

• 6 måneder senere...

Har en liten historie fra Gran Canaria i forrige uke.

Min kone og jeg satt på en restaurant, helt ut mot promenaden, da en av disse impoterte afrikanske gateselgerne kom bort til bordet vårt. Han hadde et stort utvalg av både klokker og juveler. Vi har alt vi trenger av de tingene han hadde å tilby, og på høflig men bestemt måte avviste jeg ham med et - No thanks! Han fikk sikkert ikke helt med seg hva jeg sa, så jeg prøvde å uttrykke meg enda tydeligere - NO!!!

Da kom han bort til stolen min, stilte seg bredbeint opp og så ned på meg mens han smilte bredt og sa på karakteristisk vis med mørk røst: I want a YES!!!

Jeg lo så jeg skrek, ga ham 10 euro og ønsket ham godt salg resten av kvelden.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...