SES_71 Startet 26.Januar.2005 Del på Facebook Startet 26.Januar.2005 Hallo der ute! Er det noen som har noen gode tips om hvor det går an og oppdrive en båtplass for 2005 i nærheten av Oslo??? Ringte akurat på en plass på Vinterbro men den var utleid for et kvarter siden Trenger vel en 2.5m plass da det er til en Joda 24 tour. Dypt takknemelig for gode tips. Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 26.Januar.2005 Del på Facebook Svart 26.Januar.2005 Hallo der ute! Er det noen som har noen gode tips om hvor det går an og oppdrive en båtplass for 2005 i nærheten av Oslo??? Ringte akurat på en plass på Vinterbro men den var utleid for et kvarter siden Trenger vel en 2.5m plass da det er til en Joda 24 tour. Dypt takknemelig for gode tips. <{POST_SNAPBACK}> Du kan jo prøve Amundsen Båtslipp på Nærsnes. Tror ikke der er så ille ventetid... Da er du dessuten et stykke ut i fjorden allerede og har lettere tilgang til H-øya og de mange flotte stedene rundt Sætre/Drøbak Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Dassic Svart 26.Januar.2005 Del på Facebook Svart 26.Januar.2005 Her har du iallefall en liste over Småbåthavner i indre Oslofjord. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 27.Januar.2005 Del på Facebook Svart 27.Januar.2005 Plassen min på Kongen, blir nok ledig i 2005. Videreleies ut til selvkost. IM`om dette er av interesse Espen Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Maika Svart 27.Januar.2005 Del på Facebook Svart 27.Januar.2005 Jeg er også på utkikk etter båtplass i Oslo fra midten av april. Siden jeg er 6 meter bred, er jeg mer enn fornøyd med en bøye. Fikk leie en bøye i Frognerkilen i fjor av Skarpsno Bøyeforening, men det spørs om de har noe ledig i år. Dessuten måtte jeg betale 1500,- pr. måned, noe jeg syns var i stiveste laget.. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 27.Januar.2005 Del på Facebook Svart 27.Januar.2005 Hallo der ute! Er det noen som har noen gode tips om hvor det går an og oppdrive en båtplass for 2005 i nærheten av Oslo??? Ringte akurat på en plass på Vinterbro men den var utleid for et kvarter siden Trenger vel en 2.5m plass da det er til en Joda 24 tour. Dypt takknemelig for gode tips. <{POST_SNAPBACK}> HeiDu kan jo prøve i Asker mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 27.Januar.2005 Del på Facebook Svart 27.Januar.2005 (redigert) prøv denne: http://www.sandspollen.no/ oslofjordens fineste og best beskyttede havn med vennlig Redigert 27.Januar.2005 av firefighter (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.