Priceless Startet 14.Juni.2012 Del på Facebook Startet 14.Juni.2012 Jeg har kjøpt en Joda 24 tour der det står montert en Wallas parafinvarmer. Denne virker ikke helt og jeg tenkte å ta den ut for å prøve å fikse den. Problemet er at jeg ikke får den løs, den er festet kun i overkant med 2 skruer og eksosrøret. Eksosrøret er sitter fast i skorsteinen og jeg har ikke sjans til å finne ut hvordan disse sitter fast i hverandre. Noen som har tips for hva jeg kan gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Priceless Svart 1.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2012 Klarte til slutt å separere dem, skorstein var tredd ned på eksosrør og var eiret fast i hverandre. Måtte mange hammerslag til for å få noe til å gi etter. Har vært montert sammen siden båten var ny. Den er nå renset, satt i ny veke og glødetråd og varmer som bare det. Eneste problemet er en slags hyling som virker å komme brennerpotta når den blir varm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.