Mathis Pettersen Startet 15.Juni.2012 Del på Facebook Startet 15.Juni.2012 Johnson 50hk 71 mot med el gear Heisann, jeg er ny på forumet her og er eier av en sånn motor med el gear.. Lurte derfor litt på åssen olje jeg skulle bruke for tenkte å skifte på den før jeg tok den i bruk.. Noen som har en pdf manual eller noe? Bra forum forresten :) Sitér dette innlegget Link to post
Mathis Pettersen Svart 19.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2012 ingen som vet noe om olje i det minste? Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 19.Juni.2012 Del på Facebook Svart 19.Juni.2012 Tror ikke du finner til såpass gammel motor på nett, jeg har ikke funnet det nå med noen minutters søking. Men her har du deler/tegninger Og her kan du kjøpe manualer Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Mathis Pettersen Svart 23.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2012 takk, det var da noe i allefall :) Dyr manual forresten, hehe :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.