Jump to content

Idiotkjøring i Kristiansund

SamH

Recommended Posts

Dette er jo det klassiske eksempelet på at man føler seg udødelig som ung. Det er mulig at denne filmingen gjør at en søndagstur ser litt farligere ut enn hva den egentlig er. Jeg antar at det er en grunn til å legge det ut - at dette er forbundet med en viss risiko. Hva om du mister styringen, hva om en tømmerstokk flyter inn, hva med en uforutsett bølge kaster deg i taket?. Tenker du synes det blir litt flaut når du blir litt eldre og ser på denne videoen. At du kan kjøre båt fort er ikke synomynt med å være smart. Tommel ned fra meg.

skal du kjøre båt så kjør som en mann...

du er 25 år.. og kjører som du hadde hatt opplæring av James Bond.. du har nok sett for mye på film. det er direkte farlig.

hadde ikke vært så gøy om det kom en 40cm bølge og du hadde hoppet opp i taket ??

skjerp deg..

Er jeg ikke på sjøen, da er jeg i badekaret og leker...

Du er å forblir en idiot. Denne videoen viser det i høy grad. Du mangler også respekt for andre ved å holde på som du gjør her. Det at du påstår og ettertrykkelig pressiserer flere ganger i denne posten hvor fantastisk DYKTIG du er til å kjøre båt og hvor "erfaren" du er beviser jo bare hvor smart du egentlig er. For selv etter din lange erfring og kurs å det der som du pressiserer så inderlig. Så kjører du fremdeles som en idiot i havnebassenget uten medhjelpere for å passe på andres sikkerhet. Beste for din del ville vært å bare være stille. For des mer jeg leser fra din side des mer overbevist er jeg på at du ikke er så veldig smart som du prøver å gi uttryk for. Etter at du hev deg med i denne posten måtte du jo ha regnet med at du ville bli anngrepet som person. Ren skjær idioti kjøring. Å idioti kjøring utføres av idioter.

Som tidligere nevnt så vet jeg var jeg driver med å har både lisenskurs, kurs i høyhastighetsnavigering å årevis med erfaring. En 40cm bølge er 0 problem, som sagt, det er bare å slippe gassen å svinge ut. Det der er direkte ufarlig når man vet hva man driver med ;)

Og nok engang bevis at sertifikater aldri har lært folk noen som helst ting.

Du er jo faen meg stokk dum, når voksne snakker til deg rolig først, så sier de jo det for en grunn!

Om du vil leke med din helse så gjør det på lukket bane, ikke utsett andre for fare for det er det du gjør samme f€#% hvor mange kurs du har hatt din julenisse!

Og ja jeg er 36 så jeg er bedre enn deg osv...

Lurer på om vedkommende sto bakerst i køen da vettet ble utlevert og først da kruttet exploderte?

Man skulle tro at "voksene" folk hadde mer mellom ørene.

Slik kjøring er til skade for alle som ferdes på sjøen.

DEN dagen vedkommende blir stoppet av Onkel Politi så vil boten svi virkelig svi.

Da hjelper det ikke med all verdens lisenser,kursbevis osv....

er sikker på at 99% av brukerne her inne har brutt den grensen fra tid til annen så heng heller de brukerne på samme måte.

Henger dem gjerne på samme måte. Men nå snakket vi om en spesifik eppisode. Det at det finnes flere idioter er ingen hemmelighet, jeg ser alt for mange hver sommer. Personlig bryter jeg ikke denne grensen og kan derfor uttale meg uten dårlig samvittighet.

Lurer på om vedkommende sto bakerst i køen da vettet ble utlevert og først da kruttet exploderte?

Man skulle tro at "voksene" folk hadde mer mellom ørene.

Slik kjøring er til skade for alle som ferdes på sjøen.

DEN dagen vedkommende blir stoppet av Onkel Politi så vil boten svi virkelig svi.

Da hjelper det ikke med all verdens lisenser,kursbevis osv....

Hvor er "liker"-knappen når man trenger den?

KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson

Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP

Nå er det vel slik at det ikke nytter å diskutere frem og tilbake om hvem som er idioter her på dette forum. Kommer ikke noe godt ut av det. Om Kjøringen er uansvarlig, det kan vi jo la de som er satt til å vokte slike ting bedømme. Regner med at du, hr kavaler kan snakke med ordensmakten, og overbevise dem om at dette er forsvarlig kjøring. Er det det, vil jeg gjerne se det dokumentert fra dem her.

Kommentar fra moderator: Emnet var basert på falsk informasjon, postet under falsk identitet. Flere innlegg her er derfor ikke ønsket.

Endelig ble det Bobåt

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...