Jump to content

Tips til motorbåt for famile på fire, 28-35 fot, maks. 800k?

Havfruen

Recommended Posts

• 3 uker senere...

Hei og takk for alle svar... Beklager at jeg ikke har svart så mye her, men vært mye innom og tittet og planlagt...

Vi endte opp med denne til slutt: 35352849

Og er svært fornøyede med det!

Gjeldfri: Ja altså jeg tenkte ikke å låse dem der inne, men jeg liker tanken på å kunne lukke døren så de er på et "soverom" mens vi forsatt kan bruke båten.

Hadde de ligget bak en gardin el.l. ville de aldri sovnet, snuppa er alt for nysgjerrig til det.. :)

Jeg har ikke alltid rett, men jeg tar aldri feil.

Spennende båt som det ikke går mange av i Norge.

Har lagt merke til den på en av mine mange "sikle-turer" på FINN.

Prioritert stort akterdekk, det kommer dere til å sette pris på. Det er der man oppholder seg mesteparten av tiden man er på sjøen !

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Bitteliten: Ja jeg var litt skeptisk jeg også, men etter en mail til Yanmar nederland (som leverer motorer til europa) og helt UTROLIG service derifra, med dobbelsjekking av motor og alt teoretisk. Og forsikring om at denne pakken har de levert mange av og at den i de fleste tilfeller hoder (det er jo alltid noen som er uheldige) så gikk jeg for kjøpet!

Jeg har hørt mitt om yanmar norge og deres service, yanmar nederland er virkelig topp!

VannTro: Yep, det var en av salgsargumentene, deilig plass å være på! <3

Jeg har ikke alltid rett, men jeg tar aldri feil.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...