Jump to content

Montering Mercury Verado 150 hk

Gladlax

Recommended Posts

Har montert mercury Verado 150 hk og har problem at motoren

stopper etter litt kjøring. Da jeg pumper bensin frem til motoren igjen. Starter den og går helt fint igjen. Jeg har brukt eksistere anlegg, og det er en bensinpumpe\håndpumpe for å få frem bensin til motor.

Når motoren stopper er denne belgen skrumpet inn.

Skal disse motorene ha slange direkte til tank ? (uten håndpumpe)

Jeg har en 225hk Verado selv. Når jeg slår på tenninga hører jeg en summelyd fra bensinpumpa i noen sekund. Hører du det på din?

Du kan prøve 2 ting. Det ene er å ta en annen portabel bensintank å prøve. Da får du sjekket om det er noe med tanken. Det andre er å fjerne håndpumpa på eksisterende opplegg. Da finner du ut om det er noe feil med håndpumpa. Men jeg synes det høres litt rart ut at håndpumpa blir flat dao det tyder på at det enten er noe feil med den eller at det fortsatt er for lite lufting til tanken. På Veradoclub.com har de testet montering med håndpumpe og det funket fint, så jeg holder en knapp på for lite lufting eller for små bensinslanger. Hvis du kjører på lavt turtall, går det da bra? Eller stopper den da også?

Redigert av nopain99 (see edit history)

enig med nopain99,

at blæra blir flat tyder på at feilen er i blæra eller mellom blære/tank. Kan f.eks også være tilstoppet i innvendig slange i tanken

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...