cheetah Startet 18.Juni.2012 Del på Facebook Startet 18.Juni.2012 Jeg har bestillt meg ny motor som jeg skulle hadt levert når jeg hadde avtalt det med de. Motoren kostet 60k og betalte 15k i forskudd siden de mente jeg måtte det. Har dukket opp noe uforsett denne uken slik at pengene må gå til det istedenfor Siden motoren var på lager osv så spurte jeg om å få igjen de 15k men han sa at det ikke gikk. Mente selv at jeg hadde en god grunn til å angre kjøpet og har ikke fått motoren ennå og heller ikke skrevet kontrakt. Har jeg ingen rett til å få igjen pengene og gjelder ikke angreretten på kjøp av ny motor? Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 18.Juni.2012 Del på Facebook Svart 18.Juni.2012 Angreretten gjelder i hovedsak når du har kjøpt en vare utenom forretningens normale utsalgssted og typisk postordre - nettkjøp. Om du har gått i motorbutikken og bestillt/kjøpt motoren gjelder i utgangspunktet ikke angrerett og -frist. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
cheetah Svart 18.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2012 Har kjøpt den via telefon. Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 18.Juni.2012 Del på Facebook Svart 18.Juni.2012 Heisann.. Les litt her, tenker dette skulle ordne seg siden det er inngått avtale på tlf. http://forbrukerportalen.no/temaer/angrerett Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.