Diddn Startet 18.Juni.2012 Del på Facebook Startet 18.Juni.2012 (redigert) Som tittelen sier så lurer jeg på hvordan jeg skal holde startapparatet til en johnson GT 10 i fra 1988/1991 sammen uten at fjæren fyker til helv... når jeg tar av start apparatet ut av motoren for å skru på resten av motoren. Jeg har ikke mutter til å skru inn på bolten som holder den festet til motoren, så andre løsninger enn kontramutter hadde vært fint. Takker så mye for svar på forhånd Mvh Didrik Redigert 18.Juni.2012 av Diddn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ronncatj Svart 19.Juni.2012 Del på Facebook Svart 19.Juni.2012 Sitter ikke hele start snoren i en STOR plast "beholder" om er festet med 3 stk bolter. Mener det er slik den sitter på min 9.9 Evinrude. Sitér dette innlegget Link to post
Kavaler RS500 Svart 19.Juni.2012 Del på Facebook Svart 19.Juni.2012 Innlegget var postet under falsk identitet og vedkommende er permanent suspendert fra baatplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 22.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2012 (redigert) Nei det er ikke et slikt startapparat desverre ronncatj, startapparatet sitter festet med en bolt. Jeg løste det med å teipe startapparatet sammen med elektroteip. Statapparatet sitter nemmelig ikke ovenfor svinghjul på modellene som Johnson og Evinrude hadde fram til 92. Fra og med 1993 modellene sitter apparatet sammen med 3 skruer slik du beskriver. Takker så mye for svar. Redigert 22.Juni.2012 av Diddn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.