Weltzin Startet 23.Juni.2012 Del på Facebook Startet 23.Juni.2012 Har en kontrollboks som er utslitt virker det som. Har funnet en ny kontrollboks, men denne har kobling og bryter for trim, mens motoren min ikke har dette valget. Er det noe som tilsier at jeg ikke bør gå for denne? Valget står mellom denne, relativt billige, helt nye kontrollboksen, eller en brukt en fra bakkenmotor, til nesten samme prisen. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 23.Juni.2012 Del på Facebook Svart 23.Juni.2012 det blir 3 ekstra ledninger for trimbryteren , som du da ikke kobler til. Hva slags motor/kontrollboks? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Weltzin Svart 23.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2012 (redigert) 1984 Mercury 50hk med 8 pins kontakt Denne: Denne kontrolleren: Redigert 23.Juni.2012 av Weltzin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Weltzin Svart 26.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2012 Siden de som legger ut annonser på finn ikke klarer å merke annonsene sine med solgt, og bakkenmotor ikke hadde som passte til min, har jeg nå bestillt helt ny kontroller. ebay vant denne gangen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.