snurresprett Startet 23.Juni.2012 Del på Facebook Startet 23.Juni.2012 Hei.. frir litt til medlemmene her da jeg begynner og bli litt desperat.. har litt problemer med og få min 115Hk Mercury 4-takt 2003modell til og gå ordentlig.. jeg kan ingenting om de motorene og alle de lokale båt verkstedene har fult opp til lang etter ferien.. vi har akkurat kjøpt båten og kun brukt den en gang.. så synes derfor dette er utrolig kjedelig :( Er det noen som vet om noen mobile mekanikere eller medlemmer som kunne tatt en rask kikk og sett om de kunne funnet ut noe? på forhånd takk for alle tips.. Kommentar fra moderator: Som info til alle, bruker denne som eksempel:Les reglene før du poster. Å etterspørre personlig assistanse er brudd på regel 3. Hadde det vært lov ville det, spes. i disse dager, vært veldig mange som brukte Båtforumet til dette. (Selv om jeg selvsagt skjønner godt at det er frustrerende å være i en slik situasjon, håper det løser seg.) Sitér dette innlegget Link to post
glaserud Svart 24.Juni.2012 Del på Facebook Svart 24.Juni.2012 (redigert) Har du hørt med Ravn's garasje? Redigert 24.Juni.2012 av glaserud (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 24.Juni.2012 Del på Facebook Svart 24.Juni.2012 De har fullt opp til langt over ferien, min far var i kontakt med de på fredag Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 24.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2012 Kommentar fra moderator: Innlegget er satt usynlig grunnet unødvendig sitering. Alle må sette seg inn i reglene før man poster innlegg. Hei..frir litt til medlemmene her da jeg begynner og bli litt desperat.. har litt problemer med og få min 115Hk Mercury 4-takt 2003modell til og gå ordentlig.. jeg kan ingenting om de motorene og alle de lokale båt verkstedene har fult opp til lang etter ferien..vi har akkurat kjøpt båten og kun brukt den en gang.. så synes derfor dette er utrolig kjedelig :(Er det noen som vet om noen mobile mekanikere eller medlemmer som kunne tatt en rask kikk og sett om de kunne funnet ut noe?på forhånd takk for alle tips..Kommentar fra moderator: Som info til alle, bruker denne som eksempel:Les reglene før du poster. Å etterspørre personlig assistanse er brudd på regel 3. Hadde det vært lov ville det, spes. i disse dager, vært veldig mange som brukte Båtforumet til dette. (Selv om jeg selvsagt skjønner godt at det er frustrerende å være i en slik situasjon, håper det løser seg.) nå er det ikke sånn at man er ute etter svart arbeidskraft her.... men rett og slett om noen med mer peiling kunne gitt meg en hentydning i hvilkeretning jeg må feilsøke.. er jo mange andre tjenester her som medlemmene yter hverandre? som foreks besiktigelse osv..så dette synes jeg man må kunne spørre om.. er forskjell på dette og overhalle en motor.. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 24.Juni.2012 Del på Facebook Svart 24.Juni.2012 Har ingenting med svart arbeid å gjøre, men som sagt, forumet ville vært fullt av slike forespørsler, ikke bare deg som er 'desperat' i disse tider. Er også en grunnfilosofi at alle medlemmer skal ha nytte av det som skrives. Det skjer ikke hvis du får privat hjelp. Det du kan bruke forumet til å stille spørsmål slik at du kan få hjelp den veien og andre også kan få med seg tipsene. Som nevnt i reglene har vi en egen avdeling på Markedet for Hjelp ønskes. Ellers MÅ du lese reglene, overdreven sitering og diskusjon rundt moderasjon er ikke tillatt her på baatforumet. Sier ikke dette for å være gretten, men skal min oppgave som moderator være praktisk gjennomførbar må medlemmene lese reglene før de poster. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.