Havfruen Startet 24.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2012 Hei. Jeg ser på en 10år gammel båt med Yanmar 6LPA-STZP diesel på Bravo 2X hekkagregat. Men jeg kjenner ikke til denne typen hekkagregat, noen som har noen erfaringer? 28kn maksfart. Motoren har en gangtid på 650timer og båten er 33fot, glassfiber og 5,5t tung. Sitér dette innlegget Jeg har ikke alltid rett, men jeg tar aldri feil. Link to post
SoBo Svart 24.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2012 Bravo 2x er et diesel aggregat. Er "forsterket" for å tåle mer dreimoment. Motoren er en knallgod sak meg forstått. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
SoBo Svart 24.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2012 Her står litt om bravo 2x: http://brucebullockm...o_x_diesel.html Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Havfruen Svart 30.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2012 Tusen takk, ja det virker jo som det er ok.... Får satse på at det holder om vi ender opp med å kjøpe båten Sitér dette innlegget Jeg har ikke alltid rett, men jeg tar aldri feil. Link to post
SoBo Svart 30.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2012 Du skriver at det er et bravo 2x. Jeg regnet med at det var et bravo 2x diesel drev siden det var koblet opp mot en 6LPA-STZP med såpass med dreimoment. ( får både bravo 2x og 2x diesel) Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Havfruen Svart 30.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2012 Får håpe det stemmer SoHo, det skal jeg iallefall sjekke ut før et evt. kjøp. Sitér dette innlegget Jeg har ikke alltid rett, men jeg tar aldri feil. Link to post
Havfruen Svart 3.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Her er det visst snakk om et Bravo 2x aggregat på denne type motor, og ikke Bravo 2x diesel... Hva mener der da? Kan det bli en dyr affære...? Sitér dette innlegget Jeg har ikke alltid rett, men jeg tar aldri feil. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.