Manito Startet 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2012 Jeg har en Aqad 31 som etter full overhaling får vann i olja . Kjøleveska er helt fin uten antydning til oljefilm men olja blir grå/hvit og motoren ryker hvit ved belastning , har noen der ute noen gode råd til hva det kan være!? Mvh Torbjørn Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 SjøVann eller sjømann ? :-) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Manito Svart 25.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 Sjøvann blir litt feil med iPhone Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 Ja, det er vel mange tidligere sjømenn som jobber i olja.... Spøk til side; Uten å kjenne din motor i detalj, så er det ikke uvanlig at det oppstår lekkasje i impellerhuset. Det er en simmerring der som skal tette rundt akslingen til impelleren. Sjekk om den er skadet. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 Toppakning? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 om det er oljekjøler kan det være en mulighet. Har også lest at det kan være pakningen til impellerpumpa. Jeg hadde nok begynt å se der da den er enklere å ta av enn toppen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.