Mjøsfarer Startet 25.Juni.2012 Del på Facebook Startet 25.Juni.2012 2-åringen og jeg skulle ploppe de få perlene fra bleia, men de blir ikke borte fra skåla. Når jeg trykker på knappen bråker det like mye som vanlig, og skyllevannet blir borte. Mye tyder altså på at kverna har hengt seg opp. Må jeg demontere, eller finnes det snarveier? Dassen var ny i fjor, og den har ikke vært brukt før i år. Sitér dette innlegget Link to post
Gozzi Svart 25.Juni.2012 Del på Facebook Svart 25.Juni.2012 Du er nødt til å demontere kvernen. Det samme skjedde meg i fjor. Årsaken var at noen hadde kastet våt servietter i do, det fungerer dårlig! Veldig greit å demontere TMC toalett. Sitér dette innlegget Link to post
westbas 89 Svart 25.Juni.2012 Del på Facebook Svart 25.Juni.2012 Kan være du klarer å fiske de ut, knivbladene sitter ca 12 -15 cm fra, hullet i skåla, bruk et lite speil så ser du om det sitter noe og sperre for kverna. Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Jeg tror ikke knivene sitter så lang inne som 12-15 cm. Tror nok de er nærmere enn det, og det er derfor svært viktig å sikre deg at motoren ikke begynner å rotere om du har fingrene nedi der! Ut med sikring før service/fikling. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.