Jump to content

Problem med Eberspächer D3L. Dieselpumpa er livløs ,men vifta går

Seesnake

Recommended Posts

Hei hei. Skulle starte varmeren i forige uke. Trykka på bryteren. dvs vifta på "on" Etter noen sekunder begynner vifta å gå.

Men der er det eneste. Dvs begge hastighetene på vifta fungerer fint. Det tikker ikke i diselpumpa mi,noe jeg syntes var veldig rart.

Den får ikke strøm. Har målt. Men hva er det som styrer denne diselpumpa tro? Har ikke helt trua på at det er den "elektroboksen" som er gåen heller. Noen som har noen tips?? hands.gifconfused0024.gif Har sjekka glødepluggen også. ok den.

i hega virket varmeren min. Merkelig etter jeg pussa bare på glødepluggen? jeg faller ikke helt til ro med det.

Mener jeg hadde samme problemet for 2 års tid siden. vet ikke helt hva det var men det var noe med den tremostathjulet jeg vrir på inne i cabinen? mener at jeg vrei og banka litt i den. men men . nå er eberen uta,da jeg skal lakere den. Er veldig rusten.

Skal selvfølgelig gå over alle kontakter så jeg vet dette er i orden. kommer tilbake når jeg har funnet den endelige feilen!!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...