Lalo Startet 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2012 Hei, har en garmin kartplotter/navigator 521s som jeg tok ut av min foriige båt før den ble solgt. Brakett og kabelsett lot jeg stå igjen da det ble for my demontering å få det ut. Nå kommer ny båt om en uke og importøren har sagt at de godt kan montere den for meg, koble til osv. Noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt dette for rask levering(helst butikk på østlandet som jeg kan dra til)? På garmin sine sider er de utsolgt... Takk takk Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 Belanor eller Seatronic? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Sjøtunga Svart 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 Kan prøve Malfix også Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
eMTea Svart 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 Jeg har en brakett du kan få, men ikke kabelsett. Men hadde jeg vært deg, så ville jeg felt den inn, ser så mye bedre ut, (om man har plass til det da selvsagt) Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
64dc Svart 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 Jeg fikk nytt feste og kabel hos Maritim Båtutstyr. De tok fra en komplett enhet de hadde i butikken og så bestilte de inn nye deler til seg selv fra Garmin. Betalte noen få hundrelapper. Sitér dette innlegget Link to post
Lalo Svart 27.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 Tusen takk alle sammen. Sjekker med Maritim i Oslo nå... Sitér dette innlegget Link to post
Mox1 Svart 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 marinsehop.no har på lager Braketten og kabel Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.