Jo9i Svart 28.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2012 Da var alt av slitedeler til vannkjølingen bestilt Sitér dette innlegget Link to post
Jo9i Svart 29.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2012 (redigert) Fører ngk tilsvarende champion L77JC4? Å har det noe for seg effektmessig å sette på ny propell? Den som sitter der har en del hakk langs alle kanter,godt brukt propell.. Edit: Fant ngk BR7HS som er en standard type,og Br7HIX som er iridium eller hvordan det staves. Hva er forskjellen på disse typene og hvilken av de bør jeg kjøpe? Redigert 29.Juni.2012 av Jo9i (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jo9i Svart 2.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2012 Måtte skru på luft/bensinblandingen istad å nå er det helt umulig å finne "sweet-spot'n" igjen. Den dabber av når jeg holder full gass så må slippe opp litt så går den,men veldig dårlig. Er ikke godt å vite om den får for mye eller for lite da den oppfører seg helt likt enten blandings skruen er inne eller lengst ute. Noen tips for å få den i gjenge igjen? Holder det med kvart omdreining på blandings skruen for hver gang,kjøre et par minutter føre jeg skrur litt til? Å hvordan er det med tenningen,hvordan justeres eller sjekkes den? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.