Mathias Pedersen Startet 27.Juni.2012 Del på Facebook Startet 27.Juni.2012 Erfaring Sitér dette innlegget Link to post
waroo Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 har en slik selv, 2 takt 25 hest 97 mod. Meget lettstartet og god motor. ikke noe trøbbel med den i det hele tatt. Går vel for å være en av de bedre motorer der ute. Eneste negative jeg har hørt om de er at noen sier de er litt late.Men vet ikke om dette stemmer. Sitér dette innlegget Link to post
Mathias Pedersen Svart 28.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Jeg hadde en sånn.. tror jeg.. huskerikke årsmodell.. men var fra nittitallet. Svart med rød og hvit stripe tror jeg.. kanskje 80 tall.. god motor som gikk pent.. men virket latere enn en kompis sin suzuki 25.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.