Sjøogvind Startet 28.Juni.2012 Del på Facebook Startet 28.Juni.2012 (redigert) Mye som kan skje. Man kan gå på skjær, man kan kollidere med en annen båt, man kan havne i sjøen og drukne. Det kan oppstå brann, båteierens største mareritt. Man kan få tau eller fiskesnøre i propellen, med det resultat at man driver på land, og får ødelagt båten. Kom gjerne med ande farer som er når man er i båt. Redigert 28.Juni.2012 av Sjøogvind (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Og bilen går bra...? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 28.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Bilen? Jeg har ikke bil. Å ferdres på veiene er jo livsfarlig. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 De fleste ulykkene skjer jo på kjøkkenet hjemme.... Sitér dette innlegget Link to post
Oceancraft 28 Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 er ikke sikkert han tør å ha kjøkken heller... Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Er dette norgesmester i trolling? Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
MT. Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 De fleste ulykker skjer i hjemmet, og vi må spise dem. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Javi Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Da vurderer jeg å flytte... Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Alt er farlig. Og noe av det farligste er å lese dagbladet :) Selv synes jeg at et totalt risikofritt liv høres forferdelig kjedelig ut. Så jeg driver med jakt, motorsykkelkjøring, båt og andre skumle aktiviteter. Så jeg sier som Max Manus - "det vil helst gå godt" Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Euklid Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Blant de mange farer som lurer er hannhvaler som overbeviser seg selv om at båten er en hunnhval. En skal ha solid skute for å komme seg helskinnet gjennom en runde hvalsex. Som jeg en gang leste på all visdoms mor, veggen på et offentlig toalett: enten går det bra, eller så går det over. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth 81 Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Det tryggeste man kan gjøre er å holde seg i sengen om morgenen. Men selv da kan man falle ut.... Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Indy Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Livsfarlig! Det er jo i sengen de fleste dør.... Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 28.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Er dette norgesmester i trolling? For det første, dette er ikke ment som trolling. For det andre, du burde lese deg opp om hva trolling egentlig er. http://no.wikipedia....oll_(Internett) For det tredje, hvis du blir opphisset av dette innlegget burde du ta et sinnemestringskurs. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 (redigert) Om det ikke er trolling, så minner det sterkt om skrivekløe fra en som kjeder seg. Og bare vent, i morgen drar jeg til gudsforlatte Bøfjorden på Nordmøre sammen med svigermor på 94 år på hennes landsted uten båt i en uke! Da kan det bli mye tompreik fra meg også! Jeg kommer til å kjede livet av meg i blæsten og regnet og langt fra sommertemperaturer. Lars H. Redigert 28.Juni.2012 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sjøogvind Svart 28.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Nei, ville bare utveksle farer som kan oppstå i båt. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 For det første, dette er ikke ment som trolling Hva det egentlig er ment som, kan man jo spørre seg. Særlig båtrelatert er det i hvertfall ikke selv om ordet båt er nevnt i første innlegg. Deretter handler det mest om ... tja... ikke vet jeg. Jeg blir absolutt ikke opphisset av innlegget, da jeg regner med at det forsvinner temmelig raskt. Jeg har til nå valgt å ikke kommentere for å forsøke tie ihjel et meningsløst tåpelig innlegg, men når du ber folk som kommenter tråden om å lese seg opp på trolling og ta sinnemestringskurs, bare beviser du at du kjeder deg enda mer enn meg litt ut på dagen. Dette er en typisk OT-tråd som ikke har noe som helst å gjøre her annet enn å lage meningsløse diskusjoner og meningsløse ikkeeksisterende temaer. Sånn... nå kan du be meg om å ta kurs også, så du har noe å drive med. Jeg logger av og tar en tur ut med båten i stedet. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Javi Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Men engasjement skaper det i alle fall...... Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Dreggen kan sette seg fast slik at man ikke kommer seg hjem fra ferie og på jobb! Dette inntreffer dog meget sjelden . . . Sitér dette innlegget Link to post
Gutek Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Etterhvert er det slikt som dette som får oppmerksomhet på Båtplassen. Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Hva det egentlig er ment som, kan man jo spørre seg. Særlig båtrelatert er det i hvertfall ikke selv om ordet båt er nevnt i første innlegg. Deretter handler det mest om ... tja... ikke vet jeg. En tråd om risiki forbundet med båtliv er båtrelatert, sånn er det bare. Hvilke brannsikringstiltak har du i din båt, f.eks.? Det hadde vært mye mer interessant å vite noe om enn Ph-verdien på magesyra di ... Jeg har forøvrig bare to pulverapparater og har planer om å anskaffe Bonpet, en til motorrom og en til pentry. Lurer også veldig på hvordan det er å henge langs ripa i sikkerhetslina mens båten seiler sin egen sjø i 8-9 kn. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Det er farlig å leve, faktisk 100% dødlig om eg skal sette det på spissen! Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Faxen Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 i morgen drar jeg til gudsforlatte Bøfjorden på Nordmøre Du får håpe det er dekning på ICE der da! Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Lars H. Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Det var i hvert fall dekning med ICE modem sist gang jeg var forvist dit. Nå har jeg router fra ICE og håper jeg klarer meg uten ekstern antenne som med modemet. Går ikke det, blir det mange timer i bilen med routeren oppe på haugen med fri sikt til senderen på Reinsfjellet! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Faxen Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Stakkars forviste Lars H. Du får få deg en radiostyrt modell av Sagaen din. Så blir ikke savnet så stort. :giggle: Du får ha en god "forvisnings tur" Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.