Mathias Pedersen Startet 28.Juni.2012 Del på Facebook Startet 28.Juni.2012 Jeg har en river 350xr med 25hk, som ploger ned i vannet og spruter meg søkk våt -noen so vet hvorfor? Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Har du prøvd å tilte ut motoren så du får forskipet mer opp av vannet? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Mathias Pedersen Svart 28.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Ja,men da slår den bare luft.mulig at jeg må ha litt lenger stamme? Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Den flate store plata (kaviterplate) over propellen skal gå i ett med bunnen på båten (nederst i V-en bak) Mulig denne båtypen er for langstamma motor? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Mathias Pedersen Svart 28.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Jeg tror den er i linje med bunnen.hva gjør de småe platene over,når jeg har båten i plan så er vann linjen med den nederste lille platen.håper du forstår :)) Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 River skal ha kort stamme Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Det er nok en av de små platene som lager spruten,motoren burde kanskje heises opp litt. Sitér dette innlegget Link to post
Mathias Pedersen Svart 28.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 Spurten kommer forfra,ikke bak med motoren Lars k. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 29.Juni.2012 Del på Facebook Svart 29.Juni.2012 Er det så at båten overplaner, stuker på nesa? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Mathias Pedersen Svart 29.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2012 Ja Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 29.Juni.2012 Del på Facebook Svart 29.Juni.2012 båten er tenkt til en 10 hk, elr max 15, går ofte ut på det samme. Så at den går på nesa med 25 er ikkje så overraskende. Hvilken fart får du? og hvilket tiltepinnehull bruker du? Sitér dette innlegget Link to post
Mathias Pedersen Svart 6.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2012 ca 25-26 knop bruker nest nederste pinne(kan ikke bruke noen over,får da tar den luft). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.