Jump to content

Vejret - en strime av håb.....


ebonita

Recommended Posts

Vi har hatt ti flotte dager i Bohuslän. Men vi lar ikke yr.no styre livet vårt. Ofte er været bedre langs kysten enn meldt. At det blåser på vannet har det gjort de åra jeg har levd og det gir seg nok ikke med det første. Våknet til skyfri himmel i dag. Snart for varmt til å løpe med bikkja. Må komme meg ut :smiley:

Link to post
Share on other sites

Og er det for varmt på land så kan man jo kjøle seg ned i deilige 14 grader her på det blide Sørlandet! Gjør dog oppmerksom på at det er relativt kort avstand mellom brennmanetene, men i slik temperatur blir det kanskje ikke behov for så lang svømmetur?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

De siste langtidsprognoser fra DMI er ørlite mer optimistiske enn hva som har vært tilfelle tidligere i vår/sommer.

 

http://www.dmi.dk/dm...edsprognose.htm

 

Jeg håper og satser fortsatt på: skyfri himmel, vindstille, flatt hav, lite maneter, over 20 grader på land og i hav, lite båt i havnene og gode naboer, for Danmarkscruiset del2 fra ca. 8. August. :thumbsup::saint::pray:

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Ja, nå er det 1 1/2 uke til 4 flotte ferieuker i båt på svenskekysten, så de langtidsprognosene er nok korrekt!

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...