oilh Startet 29.Juni.2012 Del på Facebook Startet 29.Juni.2012 Hei ! Når eg køyrer båten på max hastighet(ca 5500 turtall) mister eg motorkrafta, må då slakke av og sette den i fri. Byrjar eg igjen å køyre fungerer alt fint. Legg eg med på ca 4000 på turtallet så får eg ikkje problem. Er ikkje kondens i bensinen, pluggar er sjekka, ikkje bensinfilter. Alle tips motas med takk Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 29.Juni.2012 Del på Facebook Svart 29.Juni.2012 Prøvd å pumpe bensin manuelt mens du kjører? Høres ut som den får lite bensin.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
oilh Svart 30.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2012 Vi har prøvd manuell pumping samtidig mens vi køyrer, men problemet oppstår fortsatt. Om problemet er bensinpumpa, korleis skal sjekke det.? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 30.Juni.2012 Del på Facebook Svart 30.Juni.2012 hmm.. det er vel sånn membranpumpe på den? ved forgasseren. Sjekk om den er hel? Evt ta opp bensinslangen fra tanken og sjekk a ikke silen der nede er tett. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
oilh Svart 2.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2012 Då trur eg vi har funne problemet, den eine bensinpumpa virka ikkje. Så då blir det å bestille deler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.